جشنواره های تایلندی

به گزارش تور ارمنستان ارزان، کشور تایلند کشوری شاد و سرزنده است و هر زمان که به این کشور سفر کنید، می‌توانید در یکی از جشن‌های آن شرکت کنید. در این مقاله شما را با تعدادی از جشنواره‌های تایلند آشنا خواهیم کرد که بسیار شاد و مهیج هستند.

جشنواره های تایلندی

در تاریخ 10 الی 12 می جشنواره پرتاب موشک در شهر یاسوتون (Yasothon) تایلند برگزار می‌گردد. در این زمان کشاورزان موشکهای مختلفی را در اندازه‌های گوناگون ساخته و با پرتاب موشک از خدایان درخواست می‌کنند که محصول برنج آن‌ها در این سال پربارتر باشد.

در تاریخ 24 الی 25 جولای جشنواره اهدای گل (Tak Bat Dok Ma)همزمان با روزه بودائی در شهر سارابوری Saraburi برگزار می‌گردد. راهبان بودایی از معابد خود خارج نشده و راهبان و پرهیزکاران بودایی هدایا و گلها را به نشانه احترام به بودا تقدیم می کنند.

در تاریخ 5 الی 14 اکتبر جشنواره گیاهخواران در پوکت (Phuket) و در معابد چینی آن برگزار می‌گردد. این جشنوارههر سال همزمان با نهمین ماه تقویم چینی برگزار شده و مصادف با دوره ده روزه‌ای می‌باشد که طی آن مردم چینی تنها از گیاهان تغذیه می‌کنند.

در تاریخ 25 جولای فستیوال شمع در شهر ابون راچاتانی (Ubon Ratchathani) برگزار می‌گردد. روزه بودایی زمانی می‌باشد که راهبان بودایی از معابد خود خارج نشده و باید در داخل معبد باقی بمانند. مردم اوبون راچاتانی برای شاخص کردن این تلاش راهبان شمع های بزرگی را که معمولا از موم زنبور عسل ساخته شده را با دقت و ظرافت آرایش می‌کنند و در آخر این شمع‌ها به معابد اهدا می‌شود.

در تاریخ 21 الی 25 سپتامبر مسابقات قایقرانی در شهر ناراتیوات (Narathiwat) برگزار می‌گردد. برای بازدید از جاذبه‌های برتر کشور تایلند با تور تایلند قیمت همراه شوید.

در تاریخ 12 الی 15 آپریل جشن سال نو در کشور تایلند برگزار می‌گردد. روز سونکران که 13 آپریل است به طور رسمی روز احترام به بزرگان می‌باشد. در این روز جوانان خانواده به بزرگان خانواده آب مقدس و معطر هدیه می‌دهند. برای احترام به بنیان خانواده روز 14 آپریل نیز در تایلند روز خانواده است. جشن سال نو تایلندی، در تاریخ 13 آوریل هر ساله برگزار شده و مردم 3 روز به جشن و پایکوبی می‌پردازند.

انتشار: 26 مرداد 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2

به "جشنواره های تایلندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره های تایلندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید