چرا باید به بانکوک سفر کنیم

به گزارش تور ارمنستان ارزان، بانکوک پایتخت کشور تایلند، شهری با جاذبه‌های گردشگری همچون قصرها، معابد، بوداهای بزرگ و کوچک، تفریحات متعدد، طبیعت بکر و بازارهای شناور است. در این مقاله به شما خواهیم گرفت که چرا باید این شهر را یک بار هم که شده در طول عمر خود مشاهده نمایید.

چرا باید به بانکوک سفر کنیم

بانکوک را باید مثل یک تایلندی مشاهده نمایید، باید به صورت پیاده به بازدید جاذبه‌های آن بروید و از دست‌فروشان هر چه نیاز دارید خریداری نمایید و تجربه یک چانه‌زنی تمام عیار را داشته باشید. در بازارها با عطر رشته سرخ شده و خوردن آن‌ها کار خود را تمام خواهید کرد.

تور تایلند شما را با برامه سفر کامل به بازدید بهترین جاذبه‌های این شهر در کشور تایلند خواهد برد. اگر برای تجارت به بانکوک سفر می کنید یا برای تفریح و سیاحت، فرقی نمی‌کند این شهر بسیار دیدنی و جذاب می‌باشد.

بهترین زمان برای سفر به بانکوک

تقریبا متوسط دمای بانکوک در طول سال حدود 30 درجه است، اما رطوبت و میزان بارش در سال متفاوت می‌باشد. بهترین زمان برای سفر به بانکوک از آبان ماه تا اوایل اردیبهشت می‌باشد، چون در این بازه زمانی میزان بارش کاهش پیدا می‌کند. در فصول بارانی قیمت هتل و تورها به مراتب ارزان‌تر از دیگر فصل‌های سال می‌باشد. پس اگر به باران علاقه ندارید، بهتر است سفر و بازدید از جاذبه‌های دیدنی شهر بانکوک در کشور تایلند را در ماه‌های کم بارش تجربه نمایید.

جشنواره های بانکوک

جشنواره بادبادک و موسیقی جاز (Thai Kites Festival) در ماه مارس، سال نوی تایلندی ـ جشن آب (Songkran Festival) در نیمه ماه آوریل، جشن لای کراتونگ یا جشن ماه کامل (Loy Krathong) در ماه نوامبر، روز شخم زدن سلطنتی (Royal Ploughing Ceremony) در ماه می، فستیوال خرید تایلند (Amazing Thailand Grand Sale) از نیمه ماه ژوئن تا نیمه ماه آگوست، جشنواره کیک ماه (Mooncake Festival) در ماه سپتامبر، جشن وساک (Vesak) در ماه می و جشنواره گیاه خواران در ماه اکتبر از محبوب‌ترین جشن‌های شهر بانکوک برای بازدید هستند.

انتشار: 29 مرداد 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 6

به "چرا باید به بانکوک سفر کنیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "چرا باید به بانکوک سفر کنیم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید به بانکوک سفر کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید