معبد مار در پنانگ

به گزارش تور ارمنستان ارزان، معبد مار پنانگ (Snake Temple Penang)، یکی از جالب‌ترین جاذبه‌های شهر پنانگ در مالزی است. معبد مار پنانگ محل زندگی خطرناک‌ترین مارهای جهان می‌باشد که با عمل جراحی غدد سمی خود را از دست داده‌اند.

معبد مار در پنانگ

برای ورود به معبد مار باید هزینه پرداخت کنید، مبلغ آن برای بزرگسالان 5 رینگیت و برای کودکان 3 رینگیت می باشد. این معبد از ساعت 6:00 تا 19:00 به روی عموم باز است. در ورودی این معبد نیز یک دستگاه بخور روشن می‌باشد که بخار آن سالن اصلی را پر کرده و آرامش‌بخش است. این بخور باعث می‌شود که مار ها بی حرکت باشند و یا به خواب فرو بروند. در فضای پشت معبد نیز درختان میوه وجود دارد که مار های متعددی بر روی شاخه های آن ها دیده می شوند. یک نمایشگاه کوچک هم در این معبد وجود دارد که حاوی تانکر هایی است که در داخل آن ها مارهایی از قبیل مار پیتون و مار کبری دیده می شود. در این معبد علاوه بر بازدید از مارها می‌توان از مجسمه‌ها و کنده‌کاری‌های زیبا که وجود دارد برای گرفتن عکس‌های زیبا استفاده نمود. یک زنگ 600 پوندی در سالن اصلی معبد وجود دارد که در سال 1886 در دوران سلطنت Manchurian از چین به این مکان منتقل شده است و در روز اول و 15 هر ماه چینی برای دعوت کسانی که دعا را ترک کرده‌اند به صدا درآمدن یادآوری می‌کند. 

این معبد در فاصله 3 کیلومتری از فرودگاه Sungai Kluang به سبک معماری چینی برای بزرگداشت چور سو کنگ که طبق افسانه ها یک کشیش بودایی بوده و در زمان حیاتش به مارهای مختلف پناه داده بنا نهاده شده. معبد مار در سال 1850 میلادی با کمک مالی یک اسکاتلندی به نام David Brown ساخته شده است. در تور پنانگ بازدید از معبد مار را در برنامه سفر خود قرار بدهید.

انتشار: 29 مرداد 1396 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 4

به "معبد مار در پنانگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معبد مار در پنانگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید