موزه برنج لامان پادی در لنکاوی

به گزارش تور ارمنستان ارزان، موزه برنج لامان پادی لنکاوی (Museum Laman Padi Langkawi)، یکی از بهترین موزه‌های کشور مالزی در شهر لنکاوی است. این موزه به باغ برنج لامان پادی نیز شناخته شده است و در پانتای سینانگ در جهت عکس هتل مریتوس پلانگی، یکی از هتل‌های 5 ستاره لنکاوی قرار دارد.

موزه برنج لامان پادی در لنکاوی

لامان در زبان مالایی به معنی مزرعه و پادی مخفف برنج می‌باشد پس لامان پادی در اصل همان مزرعه برنج به زبان مالزی است. در این موزه مجموعه ای از آثار هنری، عکس‌ها، نمودارها و ابزارهای مربوط به کشت و برداشت برنج را در معرض نمایش قرار داده است و به گالری میراث، گالری برنج، باغ گیاه و باغ تنوع تقسیم می‌گردد. در گالری میراث تعدادی از فعالیت‌های مربوط به کاشت برنج به نمایش در آمده است و گالری برنج عرشه مشاهده با نمایش خیره از یک باغ برنج پشت بام چند لایه می‌باشد و باغ گیاه و باغ تنوع مکان‌هایی می‌باشند که در آن شما می‌توانید در تور لنکاوی با دست‌های خود کاشت برنج را تجربه نمایید. بازدید از این موزه در تور لنکاوی یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید در سفر به این شهر انجام بدهید.

وجود برکه و حیاطی چشم نواز و همچنین حیوانات بسیار جالب در این باغ، نظر ها را به خود  جلب کرده و شما می‌توانید بعد از ماجراجویی در این مجموعه زیبا به رستوران‌هایی که در آن جا قرار گرفته‌ است مراجعه کنید و انواع غذا های برنجی را میل نمایید. تماشای موزه برنج لامان پادی لنکاوی را در سفر به مالزی فراموش ننمایید این باغ هر روزه از ساعات 10:00 تا 18:00 بعدازظهر پذیرای علاقه‌مندان است.

در مجاورت آن استراحتگاه های محبوب ساحلی و یک رستوران محبوب با نام Laman Ria که غذا های سنتی مالایی را سرو می‌کند قرار گرفته است.

انتشار: 29 مرداد 1396 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 3

به "موزه برنج لامان پادی در لنکاوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه برنج لامان پادی در لنکاوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید