هتل 3 ستاره ورتی کالر ساموئی

به گزارش تور ارمنستان ارزان، هتل ورتی کالر ساموئی (Hotel Samui Verticolor)، یکی از بهترین و ارزان‌ترین هتل ساموئی برای اقامت است. مراکز خرید سنترال فستیوال و تسکو لوتوس نیز در نزدیکی این هتل قرار گرفته‌اند. برای اطلاع از امکانات و خدمات رفاهی این هتل این مقاله را تا آخر بخوانید.

هتل 3 ستاره ورتی کالر ساموئی

هتل سه ستاره ورتی کالر به عنوان یکی از هتل های ساموئی، در مجموع 151 اتاق استودیو خانوادگی، سوپریور استودیو، دلوکس استودیو و سوئیت استودیو با امکانات مدرن را فراهم کرده است.

مسافران برای تفریح و گذراندن ساعاتی خوش می توانند از استخر روباز هتل ورتی کالر سامویی استفاده کنند و یا بر روی صندلی های آفتابگیر به استراحت بپردازند. استخری نیز به منظور استفاده کودکان فراهم شده است. از ساعت 9:00 تا 20:00 می‌توان از این امکان تفریحی استفاده کرد. مرکز تناسب اندام این هتل نیز از ساعت 8:00 تا 20 آماده برای استفاده گردشگران تور ساموئی آماده است.

در مکان های عمومی امکان استفاده از اینترنت وای فای فراهم شده و با پرداخت هزینه اضافی خدمات لاندری در اختیار مهمانان قرار گرفته و پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته در خدمت مسافران است. یکی دیگر ویژگی‌های این هتل امنیت آن است که با دروبین‌های مدار بسته کنترل می‌شود.

روم سرویس، تهویه مطبوع، پارکینگ، آسانسور، منطقه مخصوص کشیدن سیگار، انبار چمدان، دستگاه فکس و کپی، دستگاه خودپرداز، کرایه خودرو، صندوق امانات در پذیرش و اتاق های عاری از سیگار از دیگر خدمات و امکانات رفاهی این هتل در ساموئی هستند.

تلویزیون ال ای دی ماهواره‌ای، حمام اختصاصی با دوش، اینترنت وای فای، گاوصندوق، تهویه مطبوع، تلفن آی دی دی، میز اداری، یخچال، آب آشامیدنی و سشوار از امکانات هر یک از اتاق‌های این هتل هستند.

انتشار: 29 مرداد 1396 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 10

به "هتل 3 ستاره ورتی کالر ساموئی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 3 ستاره ورتی کالر ساموئی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید