هتل سان رایز تروپیکال در کرابی

به گزارش تور ارمنستان ارزان، هتل سان رایز تروپیکال ریزورت کرابی (Sunrise Tropical Resort Krabi)، در شرق ساحل ریلی مشهور در کرابی قرار دارد. در این مقاله شما را با امکانات هتل 4 ستاره سان رایز تروپیکال ریزورت کرابی آشنا خواهیم کرد.

هتل سان رایز تروپیکال در کرابی

هتل سان رایز کرابی با ساحل غربی ریلی 5 دقیقه پیاده فاصله داشته و 45 نیز با فرودگاه با اتومبیل فاصله دارد. در رستوران این هتل برای یک وعده روزانه انواع غذاهای تایلندی، آمریکایی و اروپایی ارائه می‌شود. در این رستوران برای شام می‌توانند غذا های دریایی میل کنید. ساعت سرو صبحانه از 7:00 تا 10:00 صبح است.

هتل سان رایز تروپیکال ریزورت به عنوان یکی از هتل های کرابی دارای 40 اتاق مجهز می باشد که برای اقامت مسافران فراهم نموده است. هر واحد اقامتی هتل دارای بالکن اختصاصی است و امکان استفاده از اینترنت وای فای در آن ها فراهم شده. خط تلفن مستقیم و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی در اتاق‌های این هتل در دسترس مسافران تور کرابی هستند.

اگر هتل 4 ستاره سان رایز تروپیکال ریزورت کرابی را برای اقامت انتخاب کردید بخشی از زمان خود را می‌توانید به شنا در استخر و یا استراحت بر روی صندلی‌های آفتابگیر اختصاص بدهید. همچینین امکانات لازم برای فعالیت هایی چون قایقرانی، صخره نوردی، شنا در ساحل و غواصی فراهم شده است.

 به منظور محافظت از اشیای گران بهای مهمانان در اتاق ها گاوصندوق تعبیه شده و یخچال، تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، دمپائی، حوله و سرویس تهیه چای و قهوه از دیگر مواردی است که در امکانات اتاق‌های این هتل 4 ستاره در کرابی می‌باشند.

انتشار: 29 مرداد 1396 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 5

به "هتل سان رایز تروپیکال در کرابی" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل سان رایز تروپیکال در کرابی" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سان رایز تروپیکال در کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید