هتل لانا در سامویی

به گزارش تور ارمنستان ارزان، هتل لانا سامویی (Lanna Samui Hotel)، از بهترین هتل‌های 4 ستاره در تایلند است. این هتل در نزدیکی بهترین و شناخته‌شده‌ای همچون روستای ماهیگری سامویی و بودای بزرگ است. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.

هتل لانا در سامویی

هتل لانا در سامویی یکی از بهترین هتل‌های سامویی برای بازدید با درجه‌بندی 4 ستاره، 75 اتاق و سوئیت با طرح‌ها و اندازه‎های مختلف می‌باشد. اتاق‌های این هتل با امکانات مدرن، مبلمان زیبا و تختخواب‌های راحت یک سفر پر از آرامش را برای شما ایجاد خواهد کرد.

استفاده از اینترنت وای فای، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی، تلویزیون ال سی دی ماهواره‎ای، گاوصندوق، مطبوع، تلفن، میز اداری، یخچال و آب آشامیدنی از بهترین امکانات هر یک از اتاق‌های این هتل هستند.

مرکز اسپا با خدماتی چون ماساژ و درمان های بدن و درمان های زیبایی آماده سرویس دهی به مهمانان می باشد این مرکز از مختصصان آموزش دیده و حرفه ای برای ارائه خدمات با کیفیت استفاده می کند. همچنین برای دوستداران ورزش تنیس امکانات لازم فراهم شده. سونا و اتاق بخار از دیگر امکانات تفریحی این هتل برای مسافران هستند. همچنین برای گردش در اطراف این هتل و بازدید از زیبایی‌های آن می‌توان دوچرخه کرایه کرد.برای تجربه یک سفر متفاوت و پر جاذبه با تور سامویی همراه شوید.

مرکز تناسب اندام هتل با امکانات ورزشی مدرن برای پیگیری تمرین‌های روزانه ایده آل می‌باشد و مهمانان در هتل لانا سامویی می‌توانند بخشی از اوقات فراغت خود را به شنا و یا حمام آفتاب در کنار استخر بپردازند. استخر مخصوص کودکان نیز در این مرکز به چشم می‌خورد.

پارکینگ، شاتل فرودگاه با پرداخت هزینه، اتاق مخصوص سیگار، تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، کرایه خودرو، صندوق امانات، اتاق‌های بزرگ خانوادگی، امکانات برای معللولین، روم سرویس، خدمات دربان، نظافت روزانه، فروشگاه و پذیرش 24 ساعته از بهترین امکانات این هتل 4 ستاره هستند.

انتشار: 29 مرداد 1396 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 9

به "هتل لانا در سامویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل لانا در سامویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید