زیباترین پارک های ملی تایلند برای ماجراجویی

به گزارش تور ارمنستان ارزان، یکی از بهترین مکان‌ها برای آشنایی با طبیعت کشور تایلند و یک ماجراجویی مفرح بازدید از پارک‌های ملی آن است. در این مقاله به صورت کوتاه به معرفی تعدادی از پارک‌های ملی تایلند پردداخته‌ایم.

زیباترین پارک های ملی تایلند برای ماجراجویی

پارک ملی موکا انگ دانگ تایلند

نام انگ دانگ به معنی کاسه ای از طلا است. این پارک 42 جزیره دارد که یکی از دیگری زیباتر هستند. در این مکان گردشگران می‌توانند در خانه‌های ییلاقی زیبا اقامت کنند و به منظره بی‌نظیر جزیره‌ها و صخره‌های عجیب و غریب آن نگاهی بیاندازند. پیاده‌روی روی شن‌های سفید ساحل و یا شنا در قسمت کم عمق این باغ یک سفر به خاطر ماندنی را برای شما فراهم خواهند کرد.

پارک ملی کائو یای تایلند

سومین پارک بزرگ کشور تایلند، پارک ملی کائو یای می‌باشد که در قسمت شرقی کشور و در استان ناخن قرار دارد. خانه بزرگی از فیل های آسیایی، خرس های مشکی و مسیرهای پیاده روی، کابین ها و سایت های کمپ می‌باشد. حتی ردپاهای دایناسورها نیز در این پارک کشف شده است.

پارک ملی کائو سوک تایلند

این پارک دارای جنگل بکر می‌باشد که پربازدیدترین مقصد گردشگری برای کسانی می‌باشد که می‌خواهند در طبیعت زیبا غوطه ور بشوند. وجود جنگ انبوه باستانی در امتداد این پارک منظره زیبایی را آفریده است. تقریبا می‌توان گفت که 5 درصد از گونه‌های جانوری جهان در این پارک زندگی می‌کنند. این پارک دارای شبکه‌ای از پیاده‌روهای خاکی و آبشارها زیبا و یک دریاچه است.

پارک ملی چانگ

پارک ملی چانگ در استان ترات در شرق تایلند قرار گرفته است. این پارک بیش از 50 جزیره زیبا دارد. بیشک کو چانگ در صدر مناطق زیبایی در کشور تایلند قرار دارد که به شما توصیه می‌کنیم در تور تایلند ارزان به بازدید آن بروید. جنگل های انبوه، کوه های شیبدار، سواحل شنی سفید، غواصی خاص و قسمت های ویژه ای برای شنا کردن و آب و هوای باورنکردنی از ویژگی‌های این پارک برای بازدید و تجربه هستند. این جزایر آبشارهای متعددی دارند. ماهیگیری تا خوردن ناهار و قایقرانی از کارهایی است که در این پارک می‌توانید انجام بدهید.

انتشار: 29 مرداد 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 8

به "زیباترین پارک های ملی تایلند برای ماجراجویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین پارک های ملی تایلند برای ماجراجویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید