ابراز همدردی ربیعی با آسیب دیدگان حادثه انفجار گاز در سقز

به گزارش تور ارمنستان ارزان، سخنگوی دولت جان باختن 11 هموطن کرد در حادثه انفجار گاز در یک مراسم عروسی در سقز را تسلیت گفت و در حساب توییتری خود نوشت: با قلبی فشرده، در غم خانواده های داغدیده شریکیم. دولت تمام تلاش خودرا برای درمان مجروحان به کار می بندد.

ابراز همدردی ربیعی با آسیب دیدگان حادثه انفجار گاز در سقز

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری و سخنگوی دولت در حساب توییتری خود نوشت: متاسفانه 11هموطن مظلوم کردمان که درشادی یک زندگی جدید، گردهم آمده بودند با انفجار گازکشته، تعدادی نیزمجروح شدند. به عنوان سخنگوی دولت به هموطنان کرد وخانواده آنان تسلیت می گویم.

  • یک روز عزای عمومی در کردستان | اسامی کشته شدگان

روز گذشته در پی آتش سوزی در یک تالار عروسی در شهر سقزکردستان متاسفانه 11 نفر از هموطنان جان باختند کهشامل پنج کودک، پنج زن و یک مرد است.

به گفته حسین خوش اقبال، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان و تسلیت به خانواده جانباختگان گفت: این حادثه در اثر نشت شلنگ گاز متصل به بخاری به وقوع پیوست و در آن علاوه بر کشته شدن 11 نفر از مدعوین، 38 تن دیگر نیز مصدوم شده و توسط نیروهای امدادی و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند که حال سه تن از آنان وخیم گزارش شده است.

استاندار کردستان که دیشب در پیام تسلیت خود روز جمعه را در این استان عزای عمومی اظهار داشت، صبح امروز به منظور بررسی ابعاد و آخرین شرایط حادثه انفجار کپسول گاز در یک تالار عروسی و دیدار با خانواده های جانباختگان و مصدومان این حادثه راهی شهرستان سقز شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 908

به "ابراز همدردی ربیعی با آسیب دیدگان حادثه انفجار گاز در سقز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز همدردی ربیعی با آسیب دیدگان حادثه انفجار گاز در سقز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید