احضار فرهاد مجیدی و عیسی آل کثیر به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال

به گزارش تور ارمنستان ارزان، در بین افراد دعوت شده به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نامی از فرهاد مجیدی و عیسی آل کثیر نیست.

احضار فرهاد مجیدی و عیسی آل کثیر به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در حالیکه دیروز اسامی خاطیان بازی سپاهان - پرسپولیس و پرسپولیس - استقلال اعلام شد، نامی از فرهاد مجیدی و عیسی آل کثیر دیده نشد. داستان از این قرار است که مجیدی و آل کثیر هر دو به کمیته اخلاق احضار شده اند.

باشگاه استقلال با طرح شکایتی علیه عیسی آل کثیر مهاجم گلزن دربی اعتقاد داشت که شادی گل او منشوری بوده و باید محروم گردد. باشگاه پرسپولیس از مجیدی به خاطر صحبتهایش علیه وزیر ارتباطات شکایت نموده است. ظاهرا ناظر های بازی هم گزارش هایی درباره درگیری های بازی بر اساس فیلم بازی ها نوشته اند و ضمیمه پرونده ها شده است.

روز گذشته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای آنالیز اتفاقات بازی پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال از 5 بازیکن پرسپولیس و یک همراه این تیم دعوت کرد تا در جلسه ای که قرار است روز دوشنبه برگزار گردد شرکت نموده و توضیحات خود را درباره این اتفاقات ارائه دهند، این در حالی است که با توجه به شکایت باشگاه استقلال علیه مهاجم پرسپولیس بعضی تصور می کردند شاید او هم به این جلسه دعوت گردد، اما در بین اسامی دعوت شدگان به کمیته انضباطی نامی از عیسی آل کثیر نبود و همانطور که گفته شد پرونده او به خاطر شادی گل، به کمیته اخلاق رفته است.

عیسی آل کثیر روز گذشته و در گفت گویی پس از انتقدات مطرح شده اظهار داشت شادی منشوری انجام نداده، اصلا به سمت نیمکت استقلال نرفته و منظور خاصی هم از شادی گلش نداشته است.

ظاهرا مسئولان حقوقی باشگاه پرسپولیس در صورت آنالیز این شکایت علیه آل کثیر اسناد و مدارکی برای دفاع از مهاجم قرمز ها آماده نموده اند.

هنوز زمان حضور و نحوه صدور دستور موقت علیه مجیدی و آل کثیر در کمیته اخلاق رسانه ای نشده که البته معمولا کمیته اخلاق این نوع کار ها را رسانه ای نمی نماید، اما شنیده ها حاکی از آن است کمیته اخلاق به زودی درباره این پرونده ها دستور موقت صادر می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2001

به "احضار فرهاد مجیدی و عیسی آل کثیر به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احضار فرهاد مجیدی و عیسی آل کثیر به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید