ادامه برنامه های غربالگری سلامت در مدارس، آهن کمک برای دختران، یک مرتبه در هر سال

به گزارش تور ارمنستان ارزان، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه وارنیش فلورایدتراپی برای همه دانش آموزان ابتدایی انجام می گردد گفت: وارنیش سالانه دو مرتبه و طبق استانداردهای موجود انجام می گردد.

ادامه برنامه های غربالگری سلامت در مدارس، آهن کمک برای دختران، یک مرتبه در هر سال

مهرزاد حمیدی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به برنامه های غربالگری سلامت دانش آموزان اظهار کرد: برنامه های غربالگری با قوت خود همانند سنوات گذشته دنبال می گردد. طی غربالگری های سلامت اگر دانش آموزی دچار مشکلاتی در حوزه بینایی، شنوایی و... شده باشد شناسایی شده و برای انجام مداخلات به سطوح بالاتر ارجاع می گردد.

وی اضافه کرد: وارنیش فلورایدتراپی نیز برای مدارس ابتدایی انجام می گردد و ارتباط خوبی با وزارت بهداشت داریم. آنها توافقاتی که از قبل داشتیم را تعدیل نکرده و کار با همان قوت دنبال می گردد.

معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه وارنیش فلورایدتراپی برای همه دانش آموزان ابتدایی انجام می گردد گفت: وارنیش سالانه دو مرتبه و طبق استانداردهای موجود انجام می گردد.

حمیدی اضافه کرد: آهن کمک نیز ویژه دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول انجام و سالانه یک مرتبه انجام می گردد.

وی با بیان اینکه دستورالعمل بهداشتی بروزرسانی شده و در اختیار تمام مدارس کشور قرار گرفته است عنوان نمود: موارد و نکات بهداشتی لازم در زمینه های مختلف در دستورالعمل بهداشتی قید شده است و از سوی مدارس اجرا می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 863

به "ادامه برنامه های غربالگری سلامت در مدارس، آهن کمک برای دختران، یک مرتبه در هر سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه برنامه های غربالگری سلامت در مدارس، آهن کمک برای دختران، یک مرتبه در هر سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید