ادعای جالب سرمربی تیم ملی بلغارستان: من هیچ شعار نژادپرستانه ای نشنیدم!

به گزارش تور ارمنستان ارزان، در دیداری که دو بار به خاطر شعارهای نژادپرستانه طرفداران بلغارستان لغو شد، سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور مدعی شد که هیچ شعار نژادپرستانه ای نشنیده است.

ادعای جالب سرمربی تیم ملی بلغارستان: من هیچ شعار نژادپرستانه ای نشنیدم!

با تور بلغارستان از کشوری اروپایی دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، بازی شب گذشته (دوشنبه) تیم های ملی فوتبال بلغارستان و انگلیس در صوفیه در مرحله انتخابی یورو 2020 که با پیروزی 6 بر صفر سه شیر پایان یافت، تحت الشعاع اتفاقاتی نهاده شد که به سبب شعارهای نژادپرستانه طرفداران بلغارستان شکل گرفت. اعتراض اعضای کادر فنی تیم ملی انگلیس به شعارها و رفتارهای نژادپرستانه طرفداران تیم میزبان، سبب شد که بازی دو بار متوقف گردد.

با این حال کراسیمیر بالاکوف، سرمربی تیم ملی بلغارستان مدعی شد که هیچ شعار نژادپرستانه ای نشنیده است ضمن اینکه طرفداران تیم میهمان را هم به داشتن رفتارهای غیرقابل قبول متهم کرد.

بالاکوف به شبکه ITV گفت: من به شخصه آن شعرهایی که اکثر شما دارید به آن اشاره می کنید را نشنیدم. فقط دیدم که داور دو بار بازی را متوقف کرد. با این حال باید بگویم که رفتارهای ناشایست فقط از جانب طرفداران بلغارستان نبود بلکه طرفداران انگلیسی هم وقتی که سرود ملی ما داشت پخش می شد سوت می زدند و آن را هو می کردند. در طول نیمه دوم هم آنها از الفاظ ناشایستی علیه طرفداران ما استفاده کردند که به نظر من غیرقابل قبول بود.

سرمربی تیم ملی بلغارستان ادامه داد: مشکلاتی که طرفداران تیم ملی انگلیس ایجاد کردند از زمانی که آنها آماده شدند به بلغارستان سفر نمایند شروع شد. من سه هفته است که می بینم مردم درباره هرچیزی جز فوتبال صحبت می نمایند. فکر نمی کنم که این شیوه مناسبی برای آماده شدن برای یک بازی فوتبال باشد. هیچکسی دوست ندارد چنین صحنه هایی را در فوتبال ببیند و من باید به شما بگویم که نظیر چنین اتفاقی در بازی های قبلی ما رخ نداده بود و نمی دانم چه شده که حالا ناگهان در بازی مقابل انگلیس اتفاق افتاده است. اگر کسی بتواند ثابت کند که واقعاً چنین چیزی وجود داشته ما متأسفیم اما الان نمی توانیم از جانب طرفدارانی که در استادیوم حضور داشتند حرف بزنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 695

به "ادعای جالب سرمربی تیم ملی بلغارستان: من هیچ شعار نژادپرستانه ای نشنیدم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای جالب سرمربی تیم ملی بلغارستان: من هیچ شعار نژادپرستانه ای نشنیدم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید