اصفهانیان: برای هفته اول لیگ برتر ترکیبی از داوران با تجربه و جوان را در نظر گرفتیم

به گزارش تور ارمنستان ارزان، تهران (پانا) - سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره سیستم چینش داورها برای هفته اول لیگ برتر توضیح داد.

اصفهانیان: برای هفته اول لیگ برتر ترکیبی از داوران با تجربه و جوان را در نظر گرفتیم

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان، سرپرست کمیته داوران در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر اعلام کرد: با توجه به برنامه ریزی های که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال در دوره پاندمی شیوع ویروس کرونا داشته اند با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مسابقات لیگ برتر فوتبال از روز جمعه 16 آبان ماه با همکاری کامل هیات فوتبال استانها، باشگاههای لیگ برتر و عوامل اجرایی برگزار مسابقات آغاز می شود.در هفته های اخیر دوره های توجیهی و دانش افزایی پیش فصل داوران فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی را به صورت وبینار انجام دادیم. همچنین تست های آمادگی جسمانی داوران را با حضور کننده کمیته در هیات های فوتبال استانهای سراسر کشور به خوبی انجام شد که جا دارد تشکر ویژه ای از هیات فوتبال استانها و روسای کمیته داوران استانها داشته باشم که به نحو احسن و با رعایت پروتکل های بهداشتی این تست ها انجام شد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون ادامه داد: برای هفته اول ترکیبی از داوران با تجربه و جوان را در نظر گرفتیم که امیدوارم شاهد قضاوت های خوبی از آنها باشیم. توصیه من به داوران جوان این است که همواره آمادگی جسمانی، روحی و دانش داوری خود را در سطح بالایی حفظ کنند و اگر اشتباهاتی در یک بازی داشتند نسبت به بازبینی فیلم اقدام کنند تا دلیل اصلی اشتباه اجرا شده را ارزیابی و از تکرار مجدد آن جلوگیری کنند. قصد داریم در فصل جدید حمایت بیشتری از داوران داشته باشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به شناختی که از توانایی داوران لیگ برتر، دسته اول و سایر داوران استانها داریم. کمیته داوران، شایسته ترین داوران را برای مسابقات انتخاب می کند. به طور حتم تلاش همه جانبه رکن داوری فدراسیون فوتبال بر این راستا پایدار خواهد بود که کیفیت داوری ها هفته به هفته افزایش پیدا کند و امیدوارم اشتباهات تاثیرگذار به حداقل برسد.

اصفهانیان در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی مانند فصل گذشته مسابقات لیگ فوتبال را آنالیز و بازبینی می کنیم. همچنین اشتباهات داوران را به آنها یادآوری و گوشزد خواهیم کرد و اگر در این میان اتفاقی یا نکته ای جهت توضیح وجود داشته باشد از طریق سایت رسمی فدراسیون اطلاع رسانی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1665

به "اصفهانیان: برای هفته اول لیگ برتر ترکیبی از داوران با تجربه و جوان را در نظر گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهانیان: برای هفته اول لیگ برتر ترکیبی از داوران با تجربه و جوان را در نظر گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید