اعتراض پدر عصبانی به جانسون درباره وضعیت خدمات درمانی در بریتانیا

به گزارش تور ارمنستان ارزان، بوریس جانسون مشغول بازدید از بیمارستانی در لندن بود که با اعتراض پدر یکی از بیماران روبرو شد. او خطاب به جانسون گفت که خدمات درمان عمومی بریتانیا از بین رفته است.

اعتراض پدر عصبانی به جانسون درباره وضعیت خدمات درمانی در بریتانیا

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا روز سه شنبه 18 سپتامبر وقتی مشغول بازدید بیمارستانی در لندن بود با پدر یک دختر بیمار روبرو شد که از وضعیت خدمات درمانی بریتانیا معروف به ان اچ اس گله داشت.

عمر سالم که در توییترش خود را یکی از هواداران حزب کارگر بریتانیا معرفی نموده جانسون را به نمایش مطبوعاتی متهم کرد و به گروهی از تصویربرداران و عکاسان و خبرنگارانی اشاره نمود که برای پوشش خبری این بازدید حضور یافته بودند. آقای سالم بر این باور است که سرکشی و بازدید اخیر جانسون از بیمارستان نه ارزیابی وضعیت خدمات درمانی که در واقع یک فرصت طلبی رسانه ای است.

دختر کوچک آقای سالم در بیمارستان بستری شده بود. او با وجود اینکه از پزشکان بابت یاری های درمانی تشکر نموده بود اما تاکید داشت که دخترش برای بستری شدن در بخش توسط دکتر متخصص ساعت ها معطل مانده بود.

آقای سالم در روبروه کوتاهی که با نخست وزیر بریتانیا داشت تاکید نمود: در این بخش به اندازه کافی پزشک و پرستار وجود ندارد. این سازمان به اندازه کافی سازماندهی نشده و خدمات درمانی بریتانیا ز بین رفته و نابود شده است.

پزشکان و مسئولان بیمارستان در کوشش بودند تا وضعیت را آرام نمایند.

برکسیت یا همان خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا یکی از بحران های اصلی این کشور است.

حزب کارگر مخالف اصلی خروج از اتحادیه اروپا است. جرمی کوربین، رییس این حزب بارها تاکید نموده که با خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا بسیاری از شاخص های زندگی مردم این کشور به ویژه شاخص خدمات درمانی افت خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 614

به "اعتراض پدر عصبانی به جانسون درباره وضعیت خدمات درمانی در بریتانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض پدر عصبانی به جانسون درباره وضعیت خدمات درمانی در بریتانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید