اعلام نارضایتی وزیر اقتصاد از تاخیر در توسعه بندر ریگ

به گزارش تور ارمنستان ارزان، تهران (پانا) - وزیر امور مالی و دارایی گفت احداث زیرساخت ها و اجرای طرح توسعه بندری بخش ریگ شهرستان گناوه باید سریع و در زمان کوتاه انجام گیرد.

اعلام نارضایتی وزیر اقتصاد از تاخیر در توسعه بندر ریگ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، سید احسان خاندوزی که به اسم نماینده رئیس جمهور و هیات دولت در قالب ششمین سفر استانی دولت سیزدهم به شهرستان گناوه سفر نموده است، روز آدینه در محل استقرار شناورهای ورودی خور بندرریگ در جمع مردم اضافه کرد: باید سال ها پیش اقدامات بندری در این منطقه آغاز می شد و فعالان مالی و مردم و تجار همچنان منتظر هستند، شرایط موجود شایسته نیست و بطور حتم صندلی ها و زیرساخت های بیشتری برای این منطقه ضروری است.

وزیر امور مالی و دارایی گفت: برای اینکه طرح توسعه و زیرساخت های بندری ریگ در دوره کوتاهتری با مشارکت گرفتن از ظرفیت های داخلی و خارجی و پای کار آمدن بازیگران بخش عمومی کشور صورت گیرد، در مرکز کشور رایزنی می کنیم.

وی اعلام کرد: امیدواریم با پیگیری هایی که در دستور کار قرار خواهد گرفت، یاری کنیم خروجی اقتصاد منطقه رونق و نرخ بالای بیکاری کاهش پیدا کند و برکات آن در سفره مردم دیده گردد.

خاندوزی اضافه کرد: براساس سوابق و پیوست های کاری سازمان بنادر و دریانوردی باید شرح دهد که چرا دوره زمانی طولانی برای این کار برنامه ریزی شده است که در این زمینه پیگیری لازم انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2182

به "اعلام نارضایتی وزیر اقتصاد از تاخیر در توسعه بندر ریگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نارضایتی وزیر اقتصاد از تاخیر در توسعه بندر ریگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید