افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در 27 ایالت آمریکا

به گزارش تور ارمنستان ارزان، تحلیل های جدید آماری نشان می دهد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا در ماه سپتامبر نسبت به ماه قبل آن در 27 ایالت افزایش داشته است.

افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در 27 ایالت آمریکا

از پروفایل ما kalarena دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، تجزیه و تحلیل های رویترز حاکی است موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در 27 ایالت آمریکا در ماه سپتامبر نسبت به اوت با افزایش روبرو شده و ایالت ویسکانسین با 111 درصد رشد بحرانی ترین شرایط را تجربه نموده است.

جدیدترین خبرها و تحلیلهای ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش ایالت های غربی آمریکا شامل داکوتای شمالی، داکوتای جنوبی و ویسکانسین همگی با رشد بالای 50 درصدی موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا روبرو شده اند.

ایلینوی با 5 درصد افزایش، کمترین موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا را در ماه سپتامبر گزارش داده است. تنها ایالت های غربی آمریکا که در این مدت با کاهش موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا روبرو شده اند، اوهایو و ایندیانا هستند.

ایالات متحده در ماه سپتامبر بیش از 1.18 میلیون مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش نموده است، این رقم در ماه اوت به 1.41 میلیون مورد رسیده بود. به طور کلی تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از 7.26 میلیون نفر رسیده است. این رقم نسبت به 6.05 میلیون نفر در سرانجام اوت بیش از 19 درصد رشد داشته است.

کالیفرنیا با 50 درصد کاهش بیشترین افت موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا را داشته و نوادا با 49 درصد و فلوریدا با 47 درصد در رتبه های بعدی قرار دارند.

این گزارش اضافه نمود: 21 ایالت آمریکا نیز در ماه سپتامبر از افزایش موارد مرگ و میر بر اثر ویروس کرونا نسبت به اوت خبر داده اند که بیشترین رشد فوتی ها مربوط به داکوتای شمالی، داکوتای جنوبی و ویسکانسین بوده است.

در ماه سپتامبر بیش از 22300 نفر دیگر در آمریکا بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند. این رقم در ماه اوت نیز به 28700 نفر رسیده است. تا به امروز بیش از 207 هزار نفر در سراسر آمریکا بر اثر این بیماری جان باخته اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1589

به "افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در 27 ایالت آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در 27 ایالت آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید