اقتصاد کانادا از تحریم های ضد روسی متضرر شده است

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرنگاران: وزیر دارایی کانادا اذعان کرد که کشورهای اروپای غربی که در حال تجارت با کانادا هستند از تحریم های ضد روسی متضرر شده اند و این مساله در نهایت تاثیر منفی بر اقتصاد کانادا نیز خواهد داشت.

اقتصاد کانادا از تحریم های ضد روسی متضرر شده است

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپاتنیک، جو اولیور وزیر دارایی کانادا تاکید نمود که اقتصاد کانادا در حال تجربه تاثیر منفی تحریم های ضد روسی است.

وی توضیح داد: کشورهای اروپای غربی که در حال تجارت با کانادا هستند، تاثیرات منفی مالی ناشی از تحریم های اعمال شده آمریکا و اتحادیه اروپا را تجربه می نمایند و این مساله در نهایت به ضرر اقتصاد کانادا خواهد بود.

وزیر دارایی کانادا گفت: وقتی رشد مالی اروپا کاهش پیدا می نماید، این مساله تاثیر منفی بر اقتصاد کانادا نیز خواهد داشت. من فکر می کنم که اکثر کشورهای اروپایی به این مساله اذعان دارند که این تحریم ها، تاثیرات مالی برای آنها در بر داشته است. این تاثیر غیر مستقیم بوده است ولی زمانی که شما بزرگترین اقتصاد دنیا یعنی اروپا را با 17 هزار میلیارد دلار فراوری ناخالص داخلی دارید، کاهش رشد مالی آن تاثیر منفی بر سایر شرکای تجاری خواهد داشت.

بحران اوکراین موجب شده تا روابط غرب و روسیه به پایین ترین سطح پس از خاتمه جنگ سرد برسد. پس از اقدام روسیه در الحاق کریمه به خاک خود در مارس سال گذشته، غرب بارها مسکو را به دخالت در بحران شرق اوکراین متهم نموده و بر اساس این ادعاها، تحریم های زیادی را علیه روسیه اعمال نموده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 593

به "اقتصاد کانادا از تحریم های ضد روسی متضرر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقتصاد کانادا از تحریم های ضد روسی متضرر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید