انجام 45 فقره بازرسی از واحد تولیدی آبدانان

به گزارش تور ارمنستان ارزان، مدیرکل استاندارد ایلام از انجام 45 فقره بازرسی از واحد تولیدی آبدانان از ابتدای امسال تا به امروز اطلاع داد.

انجام 45 فقره بازرسی از واحد تولیدی آبدانان

خبرنگاران ایلام- مهناز همتی در ملاقات با حاتمی فرماندار آبدانان گفت: در شهرستان آبدانان تعداد 16 واحد تولیدی تحت پوشش وجود دارد که از این تعداد 6 واحد دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد و4 واحد در حال دریافت پروانه هستند.

او گفت: از جمله اقدامات استاندارد در شهرستان آبدانان 300 فقره بازرسی بازار، 45 فقره بازرسی از واحد تولیدی،28 مورد نمونه برداری از واحد های شهرستان و تأیید صلاحیت 8 مدیر کنترل کیفیت از ابتدای امسال تا کنون بوده است.

مدیرکل استاندارد ایلام، در ادامه به جایگاه مهم استاندارد در سلامت و ایمنی جامعه پرداخت و گفت: تعامل استاندارد با فرمانداری می تواند نتایج موثری در بهبود کیفیت زندگی شهروندان داشته باشد و خواهان همکاری فرمانداری آبدانان در مورد ارائه فضای مناسب جهت استقرار کارشناس مستقر در آبدانان و بعلاوه ایجاد نمایندگی استاندارد در شهرستان آبدانان شد.

حاتمی، فرماندار آبدانان نیز در این نشست قول مساعد در مورد معین فضای مناسب جهت استقرار نمایندگی استاندارد در فضای مازاد اداری دادند و استقرار نمایندگی را در جهت صرفه جویی در زمان و هزینه بسیار مفید ارزیابی کردند.

انتهای پیغام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2322

به "انجام 45 فقره بازرسی از واحد تولیدی آبدانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام 45 فقره بازرسی از واحد تولیدی آبدانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید