بازداشت چهار فعال کارگری هفت تپه ، کارگران شرکت دست به اعتراض زدند

به گزارش تور ارمنستان ارزان، کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: 8 آبان ماه و در پی اعتراض مسالمت آمیز به عدم پرداخت حقوق مردادماه چهار نفر از فعالان کارگری شرکت و واریز نشدن اضافه کاری مرداد 17 نفر از فعالان، چهار فعال کارگری هفت تپه بازداشت شدند.

بازداشت چهار فعال کارگری هفت تپه ، کارگران شرکت دست به اعتراض زدند

یکی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: 8 آبان ماه و در پی برگزاری اعتراض مسالمت آمیز کارگران هفت تپه در محوطه شرکت، نیروی انتظامی اقدام به بازداشت 4 نفر از کارگران هفت تپه کرد.

این کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه افزود: کارگران به علت عدم پرداخت حقوق مردادماه چهار نفر از فعالان کارگری شرکت و واریز نشدن اضافه کاری مردادماه 17 نفر از فعالان، تجمع نموده بودند.

این کارگر هفت تپه اظهار کرد: چهار فعال کارگری شرکت همچنان در بازداشت به سر می برند و خواستار آزادی آنان هستیم و در این راستا نیز، امروز 10 آبان ماه مقابل دفتر مدیریت شرکت اعتراضی مسالمت آمیز برگزار کردیم.

وی تاکید نمود: ابراهیم عباسی منجزی، یوسف بهمنی، حمید ممبینی و مسعود حیوری، چهار کارگر بازداشتی هفت تپه هستند و تا زمانی که این کارگران آزاد نشوند، به مطالبه گری خود در این بخش ادامه می دهیم و به حمایت از آنان خواهیم پرداخت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1630

به "بازداشت چهار فعال کارگری هفت تپه ، کارگران شرکت دست به اعتراض زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت چهار فعال کارگری هفت تپه ، کارگران شرکت دست به اعتراض زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید