بازدید سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز از فرایند اجرای پروژه های ارتش و شهید فروزنده

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرگزاری خبرنگاران-سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در ادامه بازدیدهای مستمر خود جهت رسیدگی به مسائل اجرایی پروژه های عمرانی، از پروژه پل های در دست احداث میدان شهید فهمیده و ارتش بازدید و در جریان فرایند اجرایی این پروژه نهاده شد.

بازدید سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز از فرایند اجرای پروژه های ارتش و شهید فروزنده

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛یعقوب نامی امروز به همراه جمعی از مدیران و ناظران از پروژه های مهم منطقه ها 1 و 3 بازدید و دستورات لازم را در مورد تسریع و حل موانع اجرایی این پروژه ها صادر کرد.

وی ضمن بازدید میدانی از پروژه های متعدد منطقه 3 و تشکیل جلسه در محل پروژه که با توضیحات معاون عمرانی منطقه صورت گرفت، فرایند پیشرفت پروژه های عمرانی در حال انجام را مورد آنالیز قرار داد.

در بازدید از پروژه های پل های ارتش و شهید فروزنده جهت حل و فصل مسائل و موانع موجود و تسریع عملیات اجرایی این پروژه ها تدابیری اتخاذ شد.

در ادامه این بازدید معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز با حضور در منطقه 1 به همراه معاون و عوامل عمرانی این منطقه، از پروژه های کلانترباغی، مقبره دو کمال، راستا گردشگری دو کمال و محل پارک در حال طراحی پردیس بازدید نموده و پیگیر برنامه های اجرایی هفتگی تعریف شده از سوی عوامل اجرایی شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2265

به "بازدید سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز از فرایند اجرای پروژه های ارتش و شهید فروزنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز از فرایند اجرای پروژه های ارتش و شهید فروزنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید