بازسازی آپارتمان: بازسازی واحد های مسکونی زلزله زده در شهرستان دنا

به گزارش تور ارمنستان ارزان، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویر احمد گفت: دو هزار و 710 واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب دیده از زلزله در شهرستان دنا بازسازی شد.

بازسازی آپارتمان: بازسازی واحد های مسکونی زلزله زده در شهرستان دنا

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

خبرنگاران یاسوج - حاجی زاده با اشاره به اینکه عملیات بازسازی منازل زلزله زده در شهرستان دنا در حال انجام است گفت: هزار و 210 واحد مسکونی شهری و هزار و 500واحد روستایی تا کنون تکمیل و مدارس خسارت دیده نیز اول مهر ماه سال جاری بهسازی شد و مدارس احداثی هم در حال ساخت است.

او گفت: در زمینه تسهیلات ، 50 میلیون تومان برای خانه های شهری، 40 میلیون تومان برای روستاییان در نظر گرفته شد که تا خاتمه سال باید به متقاضیان پرداخت گردد.

معاون عمرانی استاندار در ستاد بازسازی شهرستان دنا با اشاره به جاده یاسوج ـ سی سخت گفت: در پی سفر رئیس جمهور به استان، 400 میلیون تومان به این طرح اختصاص داده شد.

محمدی مدیرکل مدیریت بحران استان هم گفت: 280 میلیارد تومان دولت برای بازسازی شهر زلزله زده سی سخت اختصاص داد که متاسفانه خیلی از دستگاه ها کم کاری کردند و باید هرچه زودتر اقدام نمایند.

در خاتمه جلسه مصوب شد که مسئولان هر چه زودتر در بازسازی شهر سی سخت به خصوص زیباسازی شهر اقدام نمایند.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2333

به "بازسازی آپارتمان: بازسازی واحد های مسکونی زلزله زده در شهرستان دنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آپارتمان: بازسازی واحد های مسکونی زلزله زده در شهرستان دنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید