بازگشایی مجموعه های ورزشی شهرداری تهران از اواسط خرداد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، مرکز اطلاع رسانی سازمان ورزش شهرداری تهران بیان کرد: مجموعه های ورزشی شهرداری با رعایت پروتکل های بهداشتی از اواسط خرداد بازگشایی می گردد.

بازگشایی مجموعه های ورزشی شهرداری تهران از اواسط خرداد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مرکز اطلاع رسانی سازمان ورزش شهرداری تهران در اطلاعیه ای گفت: مجموعه های ورزشی شهرداری از اواسط خرداد بازگشایی می گردد.

در این اطلاعیه آمده است؛ مطابق مصوبه اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا و کاهش بعضی محدودیت ها در انجام فعالیت های اجتماعی، اماکن ورزشی غیرآبی شهرداری تهران از اواسط خرداد 1399 با رعایت تمامی پروتکل های ابلاغی و موازین بهداشتی و نیز ضدعفونی و گندزدایی مستمر و مرتب این مجموعه ها، بازگشایی خواهند شد.

تمامی نکات یاد شده تحت نظر مدیران و پرسنلی که علاوه بر مهارت های فنی و مدیریتی، در زمینه مقابله با ویروس کرونا آموزش و مهارت های لازم را فراگرفته اند، به صورت دقیق و با نظارت های دائمی بازرسین سازمان ورزش انجام می گردد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده، طی روز های پیش رو ضدعفونی تمامی مجموعه های ورزشی شهرداری تهران به صورت کامل انجام می گردد و حضور شهروندان در اماکن ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی ممکن خواهد بود.

همچنین شهرداری تهران در این اطلاعیه با اشاره به اینکه ورزش به عنوان یکی از راه حل های مطمئن و آزموده شده به منظور تقویت قوای جسمانی وارتقای سطح سیستم ایمنی بدن از محسوب می گردد و ارتقای آمادگی روحی برای غلبه بر چالش ها را به همراه دارد، گفت: این موضوع حضور پرشور شهروندان در عرصه ورزش را بیش از گذشته ضروری نشان می دهد و امیدواریم به زودی و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان، شاهد برقراری شرایط سفید کرونا در شهر تهران و فراگیری هرچه بیشتر ورزش همگانی در پایتخت باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1382

به "بازگشایی مجموعه های ورزشی شهرداری تهران از اواسط خرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی مجموعه های ورزشی شهرداری تهران از اواسط خرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید