بسته یاری مالی کمیسیون اروپا برای یونان، پرتغال و لهستان

به گزارش تور ارمنستان ارزان، کمیسیون اروپا بسته های حمایت مالی و مالی به ارزش چندین میلیارد یورو برای یاری به یونان، پرتغال و لهستان تصویب نموده است.

بسته یاری مالی کمیسیون اروپا برای یونان، پرتغال و لهستان

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، کمیسیون اروپا با هدف یاری به کاهش تاثیرات اقتصادی شیوع ویروس کرونا، چندین بسته نجات اقتصادی برای حمایت از پرتغال، یونان و لهستان تصویب کرد.

بر اساس این گزارش، کمیسیون اروپا که قوانین ضد انحصار اتحادیه اروپا را اجرا می نماید، ماه گذشته قوانین خود را تسهیل کرد و به دولت های اتحادیه اروپا اجازه داد تا از کسب و کارها و شرکت ها و بانک های خود در برابر تبعات منفی شیوع ویروس کرونا حمایت نمایند.

این بسته های نجات اقتصادی و اقتصادی که آدینه و شنبه توسط کمیسیون اروپا تصویب شده، شامل 13 میلیارد یورو برنامه یاری به اقتصاد پرتغال، یک بسته نجات اقتصادی و اقتصادی 22 میلیارد یورویی برای لهستان و یک برنامه یاری اقتصادی 2 میلیارد یورویی برای یونان است.

مارگارت وستاگر معاون کمیسیون اروپا در این باره گفت: بسته نجات اقتصادی و اقتصادی لهستان به کسب و کارهایی که از بحران شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند، یاری خواهد نمود.

وی اضافه نمود: برنامه یاری 13 میلیارد یورویی پرتغال نیز به دولت این کشور امکان خواهد داد تا منابع اقتصادی لازم برای پرداخت وام به شرکت های کوچک و متوسط را در اختیار داشته باشد و به شرکت های بزرگ نیز برای تامین سرمایه گذاری های مورد احتیاج یاری کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1128

به "بسته یاری مالی کمیسیون اروپا برای یونان، پرتغال و لهستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته یاری مالی کمیسیون اروپا برای یونان، پرتغال و لهستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید