تبلیغات زود هنگام از مصادیق تخلف انتخاباتی است

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرنگاران/کرمانرئیس دادگستری شهرستان کهنوج از تشکیل دو شعبه ویژه در دادگاه و دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان جهت رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی خبر داد و گفت: تبلیغات زود هنگام از مصادیق تخلف انتخاباتی است.

تبلیغات زود هنگام از مصادیق تخلف انتخاباتی است

به گزارش خبرنگاران، سهراب سالاری در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان کهنوج گفت: از سوی دستگاه های نظارتی، امنیتی و انتظامی کلیه فعالیت های کاندیدای احتمالی رصد و شناسائی می شود و در صورت بروز تخلف و جرائم با افراد برخورد قضائی خواهد شد.

وی گفت: دادگستری شهرستان کهنوج در راستای رسالت خود مبنی بر پیشگیری از وقوع جرم، جلسات متعدد و متنوعی نسبت به آموزش مسائل قانونی در ارتباط با انتخابات برنامه ریزی کرده که در یک برنامه زمانبندی شده برگزار خواهند شد که در 3 مقطع جرایم و تخلفات احتمالی مربوط به انتخابات پیش رو پیگیری خواهد شد.

رییس ستاد ویژه پیگیری و پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در کهنوج، این مقاطع را شامل مرحله اول قبل از برگزاری انتخابات، مرحله دوم حین انتخابات و مرحله سوم پس از برگزاری انتخابات دانست و گفت: قوه قضاییه در اجرای ماده 17 قانون انتخابات و ماده 67 همین قانون، موظف است که در 3 مقطع فوق ذکر نسبت به پیگیری از وقوع جرم ضمن هماهنگی شورای نگهبان، هایت اجرایی و سایر مسوولان دست اندرکار اقدام کند.

سالاری نقش رسانه ها و مطبوعات را در برگزاری یک انتخابات پرشور مهم و موثر دانست و اضافه کرد: رسانه ها بایستی در چارچوب قوانین و مقررات عمل کنند

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 836

به "تبلیغات زود هنگام از مصادیق تخلف انتخاباتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات زود هنگام از مصادیق تخلف انتخاباتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید