تب بالای گردشگری در روستاها، روستاهای هدف گردشگری ساماندهی گردد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، به گزارش خبرنگاران، سیدمحمدرضا سیدحسینی، ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان یزد با بیان اینکه بعضی از روستاهای استان یزد به عنوان روستاهای هدف گردشگری معرفی شده اند، گفت: مسافران نوروزی و گردشگران، جاذبه های گردشگری روستایی را بیشتر مورد توجه قرار می دهند.

تب بالای گردشگری در روستاها، روستاهای هدف گردشگری ساماندهی گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین کانادا تور قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی مطرح کرد: به دلیل ویژگی های خاص روستاها، تب گردشگری در روستاها بیشتر از شهرها است و در بعضی مناطق حتی از رونق بیشتری نیز برخوردار است بنابراین باید در استان یزد نیز از این فرصت استفاده گردد و به رونق گردشگری روستایی بپردازیم.

سیدحسینی خواهان هماهنگی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد با میراث فرهنگی، دهیاریها و شوراهای اسلامی روستاها برای ساماندهی شرایط روستاها و آماده سازی آنها برای ورود گردشگران همچنین اطلاع رسانی و تبلیغات در این زمینه شد.

شهرداری با آموزش و پرورش برای ساماندهی فضاها همکاری کند

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از آموزش و پرورش برای همکاری در اسکان مسافران نوروزی گفت: شهرداری ها برای ساماندهی محوطه مدارس، راه های دسترسی، ساماندهی فضای سبز مدارس و... و. با آموزش و پرورش همکاری داشته باشند.

سیدحسینی با بیان اینکه راه آهن، فرودگاه و ترمینال ها نیز به نوعی پیشانی شهر به شمار می فرایند و نخستین ورودی بسیاری از مسافران به شمار می فرایند، مطرح کرد: این فضاها با همکاری راه آهن، سازمان حمل و نقل و پایانه ها و فرودگاه ساماندهی شوند.

نصب سرویس های بهداشتی سیار در بافت تاریخی یزد

شهردار یزد نیز این مراسم از آمادگی شهرداری برای اسکان مسافران نوروزی در پارک ها و فضای سبز اطلاع داد و گفت: وظایف کمیته های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در شهرداری مشخص و مسئولان کمیته ها ابلاغ شده است.

محمدرضا عظیمی زاده با اشاره به اینکه بافت تاریخی نیز به شکلی ویژه ساماندهی می گردد، توضیح داد: سرویس های بهداشتی بیشترین کمبود موجود در بافت تاریخی است که برای نوروز سال جاری، سرویس های سیار خریداری و نصب می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1023

به "تب بالای گردشگری در روستاها، روستاهای هدف گردشگری ساماندهی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تب بالای گردشگری در روستاها، روستاهای هدف گردشگری ساماندهی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید