تعلیق یک ماهه یک خانه مسافر در استان مرکزی

به گزارش تور ارمنستان ارزان، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، نظارت و بازدید از واحدهای گردشگری استان تشدید می گردد.

تعلیق یک ماهه یک خانه مسافر در استان مرکزی

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، سیدحسن حسینی معاون گردشگری اداره کل امروز 15 تیر 99 با اعلام این خبر اضافه کرد: در بازدید تیم نظارتی اداره کل در روز گذشته، از واحدهای گردشگری و پذیرایی بین راهی محور خمین یک واحد خانه مسافر به علت رعایت نکردن مسائل بهداشتی به مدت یک ماه تعلیق شد و همچنین به یک واحد پذیرایی بین راهی تذکر کتبی داده شد.

حسینی اضافه کرد: به این منظور شیوه نامه سراسری پیشگیری از شیوع کرونا ویروس به مدیران و بهره برداران تأسیسات گردشگری ابلاغ شده است.

او ادامه داد: رعایت مسائل بهداشتی در تأسیسات گردشگری استان، خصوصاً در مراکز اقامتی و پذیرایی الزامی است و مدیران و بهره برداران تأسیسات گردشگری موظفند زمینه آموزش همه نیروهای تحت مدیریت خود را فراهم نموده و بر اجرای دستورالعمل های دانشگاه علوم پزشکی اهتمام کامل داشته باشند.

معاون گردشگری استان مرکزی گفت: کارشناسان حوزه گردشگری این استان بر اجرای موارد شیوه نامه پیشگیری از شیوع کرونا ویروس نظارت دقیق خواهند داشت.

حسینی یادآور شد: از ابتدای امسال تا به امروز بیش از 620 بازدید ویژه در قالب 36 تیم نظارتی از تاسیسات گردشگری سطح استان اجرا شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1408

به "تعلیق یک ماهه یک خانه مسافر در استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلیق یک ماهه یک خانه مسافر در استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید