تغییرات در فدراسیون اسکواش در راه است

به گزارش تور ارمنستان ارزان، مسعود سلیمانی ضمن بازدید از غرفه خبرنگاران در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در مورد شرایط فدراسیون اسکواش، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اوضاع خوبی داریم و تغییرات زیادی را در فدراسیون لحاظ خواهیم کرد.

تغییرات در فدراسیون اسکواش در راه است

وی اضافه نمود: ما به زودی در کمیته ها تغییراتی را در راستای پیشرفت این ورزش انجام خواهیم داد تا پیشرفتی نسبت به سال های گذشته در این ورزش داشته باشیم.

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: ما امسال تنها ورزش راکدی هستیم که تیمی را به بازی های ساحلی تایلند اعزام کردیم و می خواهیم در این بازی ها مدال دریافت کنیم.

وی درخصوص استعدادیابی در رده های پایه این ورزش گفت: استانی در ورزش اسکواش حیات دارد که استعدادیابی خوبی در آن استان صورت گیرد. ما افراد کاربلدی را در استان های مختلف به کار گرفته ایم تا بتوانیم در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

سلیمانی شرح داد: در حال حاضر در رده های سنی پایه های مختلف و در رده بانوان و آقایان ما نفرات زیادی داریم که در رده یک و دو آسیا قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه چشم اندازی برای سال های آینده دارد اضافه نمود: مطمئنا در سال های آینده در رده های جهانی در این ورزش پیشرفت می کنیم. ما هم اکنون در رده هفتم آسیا قرار داریم و مطمئنا در بازی های آینده یکی از سکوها برای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

رئیس فدراسیون اسکواش در خاتمه درخصوص عدم حضور اسکواش بازان ایرانی در بازی های آسیایی اینچئون گفت: در روزهای آخر به ما اطلاع دادند یک خانم و یک آقا را برای مسابقات اعزام کنیم. همه نفرات ما خوب بودند و نمی توانستیم که تنها یک نفر را برای مسابقات انتخاب کنیم. از طرفی هم بودجه لازم در اختیار ما قرار نگرفت و در این مسابقات شرکت نکردیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 722

به "تغییرات در فدراسیون اسکواش در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات در فدراسیون اسکواش در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید