تور مسافرتی ترامپ برای جمع آوری پول

به گزارش تور ارمنستان ارزان، شبکه سی ان ان آمریکا گفت، رئیس جمهوری سابق این کشور در بحبوحه مسائل حقوقی که با آن ها روبه رو است و نزدیک بودن موعد پرداخت وام ها و بدهی هایش در حال برنامه ریزی برای توری بین المللی احتمالا شامل عربستان برای جمع آوری پول است.

تور مسافرتی ترامپ برای جمع آوری پول

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش ایسنا، مایکل دی آنتونیو، تحلیل گر سیاسی و اقتصادی به شبکه سی ان ان گفت، اشاره های زودهنگامی وجود دارند مبنی بر این که ترامپ برای انجام توری بین المللی به منظور ایراد سخنرانی هایی برنامه ریزی می نماید.

او اظهار داشت: اگر ترامپ به عربستان یا دیگر کشور های عرب حاشیه خلیج فارس برای کسب پول و یاری اقتصادی برود، تعجبی نخواهد داشت.

دی آنتونیو اشاره نمود، ترامپ بعد از سفرش به آمریکا بازخواهد گشت و بر گروه های حزبی برای جمع آوری حمایت های اقتصادی تمرکز خواهد نمود، زیرا آن ها منبع درآمد بعدی او هستند.

به رغم این که سنا ترامپ را از اتهام تحریک به شورش مبرا دانست، اما او همچنان با پرونده های حقوقی روبه رو است؛ مساله ای که مسلتزم آن است به وکلایش پول بپردازد چراکه با نزدیک شدن موعد پرداخت بدهی هایش با مسائل اقتصادی روبه رو می گردد.

دی آنتونیو در پایان اشاره نمود، ترامپ باید به نحوی بر منبع درآمد تمرکز کند و به شکلی حال به وسیله سیاست یا رسانه ها کسب درآمد خواهد نمود.

منبع: فرارو
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1847

به "تور مسافرتی ترامپ برای جمع آوری پول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مسافرتی ترامپ برای جمع آوری پول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید