توزیع 7 هزار تن شکر واحدهای صنعتی با نرخ دولتی در لرستان

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرنگاران/لرستان معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: 7 هزار تن شکر واحدهای صنعتی با نرخ مصوب دولتی توزیع شده و مسئله ای جهت تامین و توزیع این کالا وجود ندارد.

توزیع 7 هزار تن شکر واحدهای صنعتی با نرخ دولتی در لرستان

حسین دالوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 45 روز گذشته 7 هزار تن شکر با نرخ مصوب دولتی توزیع و 10 هزار تن دیگر هم موجود برای توزیع بین واحدهای صنعتی است و همچنین 2 هزار تن برنج در بین اقشار مردم توزیع شده است.

وی توضیح داد: ذخایر استراتژیک ما به حد کافی است و انبارها پر هستند به حدی که به علت پر بودن انبارهای استان از انبارهای دیگر استان ها همجوار استفاده نموده ایم.

معاون سازمان صمت بیان نمود: در جلسه تنظیم بازار کشورمقرر شد میدان ها میوه و تره بار فعال شوند که این امر به شهرداری موکول شد که موظف است در چندروزه آینده مکان هایی را اعلام کند و ما هم کسانی را معرفی کنیم تا کالاهای اساسی را شرح و به دست مصرف کننده واقعی برسانند.

وی با اشاره به مصوبه دیگر جلسه تنظیم بازار اضافه کرد: انبارهای خالی که در تملک تعاونی های سطح استان هستند در اختیار اداره غله قرار گیرند تا این اداره بتواند موجودی هایی که داریم را به انبارهای استیجاری انتقال دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1012

به "توزیع 7 هزار تن شکر واحدهای صنعتی با نرخ دولتی در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 7 هزار تن شکر واحدهای صنعتی با نرخ دولتی در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید