توضیحات جدید رئیس جمهور درباره بازگشایی اماکن مذهبی و مراکز پر رفت و آمد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، رئیس جمهور درباره بازگشایی اماکن مذهبی و مراکز پر رفت و آمد توضیحات جدیدی ارائه کرد.

توضیحات جدید رئیس جمهور درباره بازگشایی اماکن مذهبی و مراکز پر رفت و آمد

به گزارش خبرنگاران، حسن روحانی پس از استماع گزارش دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره شرایط کشور در زمینه مقابله با کرونا، چگونگی غربالگری ها و اجرای دستورالعمل های بهداشتی در مناطق مختلف با ابراز خرسندی و تقدیر از کوشش های وزارت بهداشت و کادر درمانی کشور در کنترل موثر بیماری کرونا بر لزوم تداوم این فرایند تاکید نمود و اضافه کرد: همه دستگاه های ذیربط موظف به همکاری با وزارت بهداشت در اجرا و نظارت بر پروتکل های بهداشتی هستند تا هر چه زودتر شاهد افزایش مناطق سفید و بازفعالیت همه کسب و کارها و مراکز پر رفت و آمد در این مناطق و به ویژه بازگشایی اماکن مذهبی باشیم.

روحانی همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی موثر و آگاهی بخشی به مردم در ضرورت و تداوم رعایت شرایط و دستورالعمل های بهداشتی تا قطع کامل زنجیره شیوع بیماری تاکید نمود.

رییس جمهور همچنین از وزیر بهداشت خواست تا در راستای اتخاذ تصمیمات مورد احتیاج در این موارد، موضوعات لازم را برای آنالیز در جلسه یکشنبه ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه کند.

رئیس جمهور همچنین به دکتر ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نیز دستور داد تا با به کارگیری همه امکانات و توان موجود و حمایت همه جانبه از مراکز علمی و تحقیقاتی شرایط را برای فراوری بیش از پیش کیت های تشخیص کرونا در راستای تامین احتیاج داخلی و صادرات آن به کشورهای متقاضی خرید فراهم و تسهیل نمایند.

روحانی با اشاره به پیشرفت های پیروز بخش های تحقیقاتی کشور در تامین احتیاجمندی های لازم برای مقابله با کرونا، بر ضرورت همکاری بیش از پیش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در زمینه فراوری کیت های تشخیص کرونا برای تامین احتیاج داخلی و صادرات آن به کشورهای متقاضی تاکید نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1341

به "توضیحات جدید رئیس جمهور درباره بازگشایی اماکن مذهبی و مراکز پر رفت و آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات جدید رئیس جمهور درباره بازگشایی اماکن مذهبی و مراکز پر رفت و آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید