جان بابایی: بیش از 1 میلیون بستری بر اثر کرونا داشته ایم خبرنگاران

به گزارش تور ارمنستان ارزان، معاون درمان وزیر بهداشت گفت: در یک سال گذشته بر اثر ابتلا به کرونا بیش از 1 میلیون بستری در کل کشور و 170هزار بستری در استان تهران داشته ایم.

جان بابایی: بیش از 1 میلیون بستری بر اثر کرونا داشته ایم خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، قاسم جان بابایی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم افتتاحیه پروژه های بیمارستان شریعتی از جمله ساختمان امید، کلینیک ویژه، ساختمان خیرساز امیرالمومنین (ع) و سیکلوترون فراوری نماینده رادیو دارو که با حضور عباسعلی کریمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار گردید، اظهار کرد: از تمام مسئولان بیمارستان به دلیل خدمات دهی خوبی که در شرایط کرونایی داشتند قدردانی می کنم. همچنین از دکتر کریمی رییس دانشگاه علوم پزشکی هم تشکر می کنم، زیرا بیشترین تغییرات از لحاظ رشد علمی و فیزیکی در دوران ریاست ایشان رخ داد.

جان بابایی گفت: سال گذشته با تکیه بر تجربه رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران که کرونا در کشور تشخیص داده شد، بهترین بیمارستان ها در اختیار مبارزه با کرونا نهاده شد و اگر چنین نبود اپیدمی و پاندمی کرونا به یک معضل اجتماعی تبدیل می شد.

او اضافه کرد: در یک سال گذشته بر اثر ابتلا به کرونا بیش از 1 میلیون بستری در کل کشور و 170هزار بستری در استان تهران داشتیم که این نشان دهنده ورود حجمه سنگینی بر پیکره نظام سلامت و بهداشت کشور است.

جان بابایی اعلام کرد: از رییس بیمارستان شریعتی دکتر مهرپور کمال تشکر را دارم، زیرا با تمام مشکلاتی که داشت باز هم پایدار ایستاد و به خصوص در شرایط سخت مالی بهترین مدیریت را انجام داد.

معاون وزیر بهداشت، درمان و پزشکی اضافه کرد: بیمارستان شریعتی 2 سال آینده به بهره برداری خواهد رسید، اما هرگز بیمارستان شریعتی 1 نخواهد شد، زیرا این بیمارستان از سال 52 ساخته شده است و همواره بهترین های رشته های پزشکی بالینی در این بیمارستان ها بوده اند.

او یادآوری کرد: از دکتر مهرپور به عنوان یک استاد دانشگاه درخواست می کنم در راستای فزونی علمی و پژوهشی این بیمارستان همچنان کوشش نمایند، زیرا اهمیت این مرکز به افرادی است که در این مجموعه کار می نمایند. همچنین باید این مجموعه همواره جذابیت های خودش را داشته باشد تا افراد بتوانند در این مجموعه کسب علم نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1905

به "جان بابایی: بیش از 1 میلیون بستری بر اثر کرونا داشته ایم خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان بابایی: بیش از 1 میلیون بستری بر اثر کرونا داشته ایم خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید