جدالِ خونین بر سر استفاده از ماسک در آمریکا، نگهبان امنیتی کشته شد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از الجزیره، یک زن به همراه پسر بزرگسال و همسر خود به تیراندازی و قتل عمد یک نگهبان امنیتی متهم شدند.

جدالِ خونین بر سر استفاده از ماسک در آمریکا، نگهبان امنیتی کشته شد

گفته می گردد که این نگهبان امنیتی مانع از ورود دختر این خانواده به یک فروشگاه در ایالت میشیگان شده بود و علت این ممانعت، عدم استفاده از ماسک صورت توسط دختر این خانواده بود.

طبق گزارش بازپرس بخش، کالوین مونرلین نگهبان امنیتی در فروشگاهی در شمال شهر فلینت پس از تذکر به دختر شارمل تیاگو در خصوص نزدن ماسک و ضرورت ترک محل، به ضرب گلوله کشته می گردد.

در پی این تیراندازی، شارمل تیاگو 45 ساله به همراه همسر 44 ساله خود لری تیاگو و اسقف رایمونیا فرزند پسر 23 ساله اش به قتل عمد درجه یک متهم شدند.

لری تیاگو همچنین به نقض دستور اجرایی فرماندار ایالت میشیگان مبنی بر ضرورت استفاده از ماسک صورت برای تمام کارکنان و مشتریان در فضای داخلی فروشگاه متهم شد.

شاهدان عینی فرزند پسر این خانواده- اسقف 23 ساله- را همان فردی می دانند که این نگهبان امنیتی را از پشت سر هدف اصابت گلوله قرار داد.

گفته می گردد که شارمل تیاگو دستگیر شده و پلیس در حال جستجو برای یافتن همسر و پسر اوست. هنوز هیچ اطلاعاتی از دختر این خانواده در دست نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1335

به "جدالِ خونین بر سر استفاده از ماسک در آمریکا، نگهبان امنیتی کشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدالِ خونین بر سر استفاده از ماسک در آمریکا، نگهبان امنیتی کشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید