جدیدترین قیمت خانه های کلنگی تهران

به گزارش تور ارمنستان ارزان، میانگین قیمت فروش هر متر مربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی در پاییز سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 86.3 درصد افزایش داشته است.

جدیدترین قیمت خانه های کلنگی تهران

جهت دریافت خدمات شرکت بازسازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

بر اساس داده های منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران، در پاییز سال جاری، رشد قیمت خانه های کلنگی بیش از واحد های مسکونی بوده است. مشاوران املاک می گویند بالا رفتن قیمت خانه هایی از این دست موجب افزایش قیمت آپارتمان های نوساز در آینده خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران میانگین قیمت فروش هر متر مربع زمین یا زمین واحدهای مسکونی کلنگی معامله شده در پاییز سال جاری، 18 میلیون و 733هزار تومان با میانگین مساحت 245 متر مربع بوده است که در مقایسه با فصل گذشته 0.4 درصد و مدت مشابه سال گذشته 86.3 درصد افزایش داشته است. به عنوان مثال آنالیز قیمت خانه های کلنگی در آگهی های نزد مشاوران املاک دلتا نشان می دهد که یک ملک 25 سال ساخت با مساحت 200 متر مربع در امیرآباد، 7 میلیارد تومان و ملک دیگری با مساحت 900 متر مربع و با 30 سال سن بنا، در ولیعصر (عباس اباد تا توانیر)، 55 میلیارد تومان ارزش گذاری شده است.

قیمت فروش؛ رشد 44.8 درصدی

میانگین قیمت فروش هر متر مربع زیربنای مسکونی معامله شده به وسیله بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران، در پاییز سال جاری 13 میلیون و 604 هزار تومان با میانگین مساحت 86 متر مربع و میانگین عمر بنای 11 سال بوده است. این میانگین در مقایسه با فصل قبل 0.6 درصد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 44.8 درصد افزایش یافته است.

اجاره بها؛ رشد 31 درصدی

میانگین مبلغ اجاره ماهانه به علاوه 3 درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک متر مربع زیربنای مسکونی معامله شده به وسیله بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران 44 هزار تومان با میانگین مساحت 80 متر مربع و میانگین عمر بنای 14 سال بوده است. این میانگین در مقایسه با فصل گذشته 1.4 درصد و نسبت به فصل مشابه سال گذشته 31.1 درصد افزایش داشته است.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1044

به "جدیدترین قیمت خانه های کلنگی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین قیمت خانه های کلنگی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید