جنجال در تمرین تیم فوتبال پدیده با حضور 2 سرمربی؛ مهاجری یا میثاقیان؟

به گزارش تور ارمنستان ارزان، گروه استان ها- تمرین امروز بازیکنان تیم پدیده پس از استعفای مهاجری و انتخاب میثاقیان به عنوان سرمربی حاشیه های جنجالی زیادی در برداشت بطوری که مدیرعامل و سرمربی سابق تیم پدیده در تمرین امروز این تیم، دچار درگیری لفظی شدند.

جنجال در تمرین تیم فوتبال پدیده با حضور 2 سرمربی؛ مهاجری یا میثاقیان؟

به گزارش خبرنگاران از مشهدمقدس، ظهر امروز در حالی تمرینات تیم تیم پدیده آغاز شد که رضا مهاجری سرمربی سابق این تیم در تمرینات حضور پیدا کرد تا نشان دهد که استعفا نداده است و از اکبر میثاقیان سرمربی نو تیم نیز خواست کادر فنی را برعهده بگیرد که با حضور معمایی مدیرعامل تیم پدیده گفت وگو به جنجال و درگیری های لفظی ختم شد.

معمایی در این جر و بحث ادعا کرد که به علت بی احترامی مهاجری نسبت به بازیکنان او را برکنار نموده است هر چند مهاجری بیان این صحبت ها را نخ نما اعلام نمود و مدعی شد بازیکنان به خاطر من در تمرین حاضر شده اند و شجاعت داشته باشید و حقایق را بگویید.

در میانه این جرو بحث های لفظی تعدادی از بازیکنان از مهاجری حمایت کردند و اعلام نمودند حامی سرمربی خود هستند و خواهان پرداخت 10درصد مطالبه خود و حضور مهاجری روی نیمکت شدند در غیر این صورت اگر مهاجری برنگردد و سرمربی دیگری روی نیمکت بنشیند تا 30درصد مطالباتمان را دریافت نکنیم تمرین نمی کنیم.

بعلاوه بازیکنان تیم پدیده خواهان برکناری مهدی سیدصالحی سرپرست این تیم شدند که البته با مخالفت مدیرعامل به همراه شد.

حال با اتفاقاتی که در آغاز لیگ برتر بر ای تیم پدیده خراسان به عنوان تنها نماینده این استان در لیگ برتر افتاده باید دید مدیران باشگاه ومسئولان استان چه تدابیری برای برطرف مسائل این تیم خواهند داشت؟

تیم پدیده و درآستانه بازی مقابل نفت مسجد سلیمان است و در بازی با مس رفسنجان نیز در زمین حضور پیدا نکرد و تا به امروز تنها یک امتیاز کسب نموده است.

281، ع

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2214

به "جنجال در تمرین تیم فوتبال پدیده با حضور 2 سرمربی؛ مهاجری یا میثاقیان؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال در تمرین تیم فوتبال پدیده با حضور 2 سرمربی؛ مهاجری یا میثاقیان؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید