حقدوست: شک نکنید ذوب آهن مدعی قهرمانی است، باخت برابر سایپا را فراموش کردیم

به گزارش تور ارمنستان ارزان، مجتبی حقدوست، هافبک تیم فوتبال ذوب آهن مدعی است که ذوبی ها در فصل جدید لیگ برتر یکی از مدعیان جدی قهرمانی هستند.

حقدوست: شک نکنید ذوب آهن مدعی قهرمانی است، باخت برابر سایپا را فراموش کردیم

مجتبی حقدوست در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت ذوب آهن بعد از شکست خانگی برابر سایپا گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و باخت برابر سایپا را فراموش کردیم. اشتباهات فردی و بدشانسی باعث شد تا نتیجه این بازی را واگذار کنیم، ولی تمام هدف ما این است که باخت خانگی برابر سایپا را در هفته دوم جبران کنیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص تقابل تیمش با پارس جنوبی در هفته دوم لیگ برتر نیز توضیح داد: بازی سختی در پیش داریم. در کل دیدارهای خارج از خانه شرایط خاص خودشان را دارند. میزبان دنبال نتیجه دریافت است، ولی ما هم می خواهیم استارت بردهای مان را از این بازی بزنیم. امیدوارم در هفته دوم باخت به سایپا را جبران نموده و پارس جنوبی را شکست دهیم.

حقدوست در پاسخ به این پرسش که آیا ذوب آهن را می توان در بین مدعیان قهرمانی قرار داد؟، گفت: ذوب آهن تیم باکیفیتی است و بازیکن باکیفیت زیادی هم داریم. شک نکنید ذوب آهن در این فصل مدعی قهرمانی است.

وی درباره غیبت بازیکنان سرباز ذوب آهن در بازی های این تیم نیز توضیح داد: مهدی پور، پهلوان و اسماعیلی فر بازیکنان تأثیرگذاری هستند که متأسفانه هنوز مجوز همراهی ذوب آهن را در لیگ برتر به دست نیاورند. امیدوارم آنها خیلی زود به تیم ما اضافه شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 619

به "حقدوست: شک نکنید ذوب آهن مدعی قهرمانی است، باخت برابر سایپا را فراموش کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقدوست: شک نکنید ذوب آهن مدعی قهرمانی است، باخت برابر سایپا را فراموش کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید