خانواده بازیگر فیلم جومانجی از بودن او در خانه اذیت می شوند

به گزارش تور ارمنستان ارزان، کِوین هارت 40 ساله، هنرپیشه و کمدین سرشناس هالیوودی 24 ماه می (یکشنبه چهارم خرداد) در برنام پربیننده اِلِن حاضر شد و از نارضایتی خانواده از او در قرنطینه خانگی گفت.

خانواده بازیگر فیلم جومانجی از بودن او در خانه اذیت می شوند

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، کِوین هارت هنرپیشه و کمدین هالیوودی که امروز فیلم جدیدش با عنوان اِلِن منتشر می گردد، از دوره قرنطینه خانگی و احساس خانواده اش گفت.

کِوین هارت هنرپیشه و کمدین سرشناس هالیوودی می گوید خانواده اش از حضور او در قرنطینه خانگی اذیت می شوند.

خانواده این کمدین می گویند که او در زمان اقامت در قرنطینه خانگی خیلی خوش مشرب نبوده و به تدریج از حضورش در خانه اذیت شده اند.

هارت، که به طور معمول یا در تور است و یا در حال کار است و قادر به گذراندن مدت طولانی در خانه نیست، روز دوشنبه در برنامه شوی الن دی جنر ظاهر شد و گفت که همسر باردار وی، انیکو پَریش، از بودن هارت در خانه در زمان بارداری اش تشکر می نماید.

وی گفت: او از این واقعیت که در طی این مراحل من اینجا هستم بسیار شاد است. چون من به طور معمول مدام در رفت و آمد کاری هستم؛ بنابراین این یک نعمت واقعی است که در این ماه ها با هم در کنار هم باشیم و صحبت کنیم و فقط در کنار خانواده باشیم. این اولین باری است که این مدت در دوره بارداری همسرم به طور کامل در خانه و در کنارش بوده ام. ازینرو خستگی از تنم بیرون می رود.

به گفته این کمدین، با این وجود، این بدین معنا نیست که همسر و بچه های او شامل دخترش هِوِن و پسرانش هندریکس و کنزو، از هر دقیقه با او بودن لذت ببرند.

هارت درباره همسرش گفت: او فعلا از من عصبی نشده، اما می گوید من کم کم دارم اعصابش را تحریک می کنم. من در این مورد مجادله نمی کنم، حتما آزار دهنده هستم! فرزندانم هم همین نظر را دارند.

چیزی که خانواده ام می گویند این است که زیاد در خانه مانده ام. فرزندانم می گویند: بابا شما همه ش دنبال انجام دادن کار های خودت هستی... و من اینجوری دوست دارم، چون به آرامش می رسم.

او گفت: آن ها از من خواستند تا بازی کنم و فکر کنم طولانی ترین اجرایم بود. همچنین با بچه ها در حیاط پشتی یک چادر زدیم و تفریح کردیم و کلی جوک برایشان تعریف کردم.

کوین هارت گفت با وجود تمام تفریحات و گپ و گفت ها و خوش گذرانی ها، اما به دلیل طولانی شدن دوره قرنطینه خانگی، به تدریج ماندن من در خانه برایشان تکراری شده است و خودم هم احساس می کنم که حضورم دارد آزار دهنده می گردد.

کوین هارت هنرپیشه سینما و تلویزیون، نویسنده، تهیه کننده و کمدین استندآپ اهل آمریکا است. وی کار خود را با برنده شدن در چندین مسابقه کمدی در باشگاه های نیوانگلند شروع کرد. وی با نقش آفرینی در فیلمی کمدی با عنوان کوین هارت:به درد من بخند برنده بهترین هنرپیشه مرد فستیوال BET Award سال 2012 شد. وی در حال حاضر یکی از بهترین کمدین های دنیا است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1322

به "خانواده بازیگر فیلم جومانجی از بودن او در خانه اذیت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانواده بازیگر فیلم جومانجی از بودن او در خانه اذیت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید