خبرنگاران آتش سوزی، یک منزل مسکونی را در ایذه خاکستر کرد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، اهواز -خبرنگاران - مسوول اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایذه گفت: شعله های آتش موجب خاکستر شدن یک منزل مسکونی در این شهرستان شد.

خبرنگاران آتش سوزی، یک منزل مسکونی را در ایذه خاکستر کرد

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

ابراهیم اسماعیل وندی آدینه شب در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: عصر امروز یک منزل مسکونی در روستای تنگ اندری دهستان هلایجان ایذه دچار آتش سوزی شد که ماموران آتش نشانی بلافاصله پس از اطلاع به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: متاسفانه با وجود عکس العمل سریع نیروهای آتش نشانی به دلیل فاصله زیاد این روستا تا ایستگاه آتش نشانی شهر ایذه، این منزل مسکونی در آتش سوخت.

مسوول اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایذه با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت، گفت: دلیل آتش سوزی هنوز تعیین نشده است.

وی از لزوم تجهیز این منطقه به ماشین آتش نشانی سخن گفت و تاکید نمود: در دهستان هلایجان و منطقه نوترکی جمعیت زیادی ساکن هستند و مزارع کشاورزی زیادی نیز در این مناطق وجود دارد.

اسماعیل وندی وجود یک دستگاه ماشین آتش نشانی در این منطقه را ضروری خواند و اضافه کرد: هلایجان نزدیک به محور ارتباطی اهواز به ایذه است و درصورت تجهیز این منطقه به ماشین آتش نشانی، می توان حوادث احتمالی منجر به آتش سوزی را در این محور در حداکثر زمان مدیریت کرد.

دهستان هلایجان از توابع بخش مرکزی شهرستان ایذه به شمار می رود.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1303

به "خبرنگاران آتش سوزی، یک منزل مسکونی را در ایذه خاکستر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آتش سوزی، یک منزل مسکونی را در ایذه خاکستر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید