خبرنگاران بزرگترین بازارچه مهاباد طعمه آتش شد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، مهاباد- خبرنگاران- بزرگترین بازارچه کالاهای خارجی مهاباد در بلوار شهید محمد امین احمدی ساعت 12:30 آدینه شب دچار آتش سوزی شد.

خبرنگاران بزرگترین بازارچه مهاباد طعمه آتش شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، آتش سوزی در راسته قدیم بازارچه معروف به اصغری روی داده است و ماموران ایستگاه های آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شده و در حال اطفای حریق هستند.

براساس اعلام شاهدان عینی چند نفر در این حادثه تا به امروز مجروح و یا دچار دودگرفتگی شده اند و کوشش ماموران آتش نشانی تا لحظه مخابره خبر برای اطفای حریق همچنان ادامه دارد.

به دلیل وسعت آتش سوزی که براساس مشاهده خبرنگار خبرنگاران هر لحظه در حال افزایش است هم اکنون تمامی خودروهای اطفای حریق سه ایستگاه آتش نشانی مهاباد به همراه تمامی ماموران این ایستگاه ها به محل حادثه اعزام شده اند.

از خودروهای ایستگاه آتش نشانی مجتمع پتروشیمی مهاباد و تیپ 364 پیاده شهید نصیرزاده ارتش نیز برای یاری به اطفای حریق درخواست یاری شده است.

حضور شمار زیادی از شهروندان مهابادی در محل حادثه با وجود هشدار مکرر ماموران حاضر در محل مبنی بر احتمال انفجار لوله های گاز، عملیات اطفای حریق را با مشکلاتی روبرو نموده است.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

بازارچه اصغری مهاباد دارای 2 راسته قدیمی و جدید است که با بیش از 500 باب مغازه از بازارچه های مهم غرب کشور است که انواع و اقسام وسایل خانگی ، صوتی تصویری و پوشاک به ویژه خارجی در آن عرضه می گردد.

مهاباد با 250 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و از شهرهای مهم گردشگرپذیر این استان محسوب می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1852

به "خبرنگاران بزرگترین بازارچه مهاباد طعمه آتش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بزرگترین بازارچه مهاباد طعمه آتش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید