خبرنگاران شهرندان البرز از تردد غیرضروری خودداری نمایند

به گزارش تور ارمنستان ارزان، کرج - خبرنگاران - مدیرکل بحران استانداری البرز از مردم استان خواست با توجه به افزایش آلودگی هوا از تردد غیر ضروری در سطح شهرها به ویژه کلانشهر کرج خودداری نمایند.

خبرنگاران شهرندان البرز از تردد غیرضروری خودداری نمایند

محمد رضا فلاح نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی و تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی تقویت شیو فشاری سطح زمین از امروز شنبه تا یکشنبه ظهر در منطقه البرز مرکزی ، وزش باد شدید و لحظه ای و گرد و خاک و افزایش آلاینده ها پیش بینی می گردد .

وی افزود که با توجه به این شرایط تا دوشنبه صبح کاهش محسوس دما بین (6 تا 9 درجه سانتیگراد) در کل استان البرز مورد انتظار است.

فلاح نژاد اضافه نمود: همچنین شهروندان از انجام هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا می گردد خودداری نموده و افراد آسیب پذیر شامل بچه ها، سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی از منزل خارج نشوند.

وی گفت: ورزشکاران و شهروندان از هرگونه فعالیت فیزیکی و ورزشی ازجمله دویدن، پیاده روی و سایر فعالیت های ورزشی هوازی خودداری و سایر افراد از انجام فعالیت طولانی یا سنگین خارج از منزل اجتناب ورزند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز یادآورشدکه به دلیل وزش باد نسبتا شدید و لحظه ای و گرد و خاک آسیب به سقف خانه ها و سازه های موقت، گلخانه ها، تابلوها و بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر، سقوط اجسام از ارتفاع ، شکسته شدن درختان متصور است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1898

به "خبرنگاران شهرندان البرز از تردد غیرضروری خودداری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهرندان البرز از تردد غیرضروری خودداری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید