خبرنگاران صعود سخت منچستریونایتد به نیمه نهایی لیگ اروپا

به گزارش تور ارمنستان ارزان، تهران- خبرنگاران- بامداد سه شنبه شاگردان اوله گانرسولسشر در تیم منچستریونایتد در چارچوب رقابت های مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، به دشواری از سد تیم کپنهاگن دانمارک گذشتند و راهی مرحله بعدی این مسابقات شدند.

خبرنگاران صعود سخت منچستریونایتد به نیمه نهایی لیگ اروپا

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا که دوشنبه شب با برگزاری 2 ملاقات همزمان اینترمیلان با بایرلورکوزن و منچستریونایتد با کپنهاگن به صورت متمرکز در آلمان شروع شده بود، بامداد سه شنبه با صعود تیم های اینترمیلان و منچستریونایتد به مرحله نیمه نهایی همراه شد.

در حالی که شاگردان کونته در تیم اینترمیلان در وقت های قانونی با فزونی 2 بر یک از سد لورکوزن گذشتند و صعود خود به نیمه نهایی لیگ اروپا را جشن گرفته بودند، شاگردان سولسشیر در وقت های قانونی پیروز به کسب فزونی برابر کپنهاگن نشدند و بازی این تیم برابر حریف سخت کوش خود به وقت های اضافه کشیده شد.

کوشش بازیکنان منچستریونایتد انتها نتیجه داد و با گلی که آنان از روی نقطه پنالتی در دقیقه پنجم از وقت های قانونی به ثمر رساندند، پیروز به شکست نماینده دانمارک شده و راهی نیمه نهایی شدند.

این گل را برونو فرناندس برای شیاطین سرخ به ثمر و تیمش را به مرحله بعد رساند.

شاگردان سولسشیر در نیمه نهایی با برنده ملاقات تیم های ولورهمپتون و سویا ملاقات خواهند کرد.

در دیگر ملاقات این مرحله اینترمیلان نیز با برنده ملاقات تیم های شاختار و بازل رو در رو خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1509

به "خبرنگاران صعود سخت منچستریونایتد به نیمه نهایی لیگ اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صعود سخت منچستریونایتد به نیمه نهایی لیگ اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید