خبرنگاران فرماندار شوش به کرونا مبتلا شد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، دزفول - خبرنگاران - معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شوش از مثبت شدن تست کرونای فرماندار شوش خبر داد.

خبرنگاران فرماندار شوش به کرونا مبتلا شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شوش عبدالحسن آل کثیر عصر جمعه با تایید ابتلای عدنان غزی به بیماری کرونا گفت: فرماندار شوش بنا به توصیه پزشکان در قرنطینه خانگی بسر می برد و حال عمومی وی خوب است.

وی بر رعایت فاصله فیزیکی ، استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع برای ریشه کنی بیماری کرونا در شهرستان شوش از سوی شهروندان تاکید کرد.

پیش از این نیز ابتلای محمد نجاتی پور فرماندار باغملک به بیماری کرونا تایید شده است.

همچنین تست کرونای علیرضا ورناصری کننده حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی مثبت اعلام شد.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا روز جمعه 13 تیرماه 235 هزار و 429 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 154 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 11 هزار و 260 نفر رسید.

بیماری کرونا همه جهان را در بر گرفته است. مردم برای کمک به کنترل این بیماری، فاصله گذاری فیزیکی تا یک و نیم متر، شست وشوی مداوم دست ها و استفاده از ماسک را رعایت کنند. ماسک باید برای همه باشد و اگر یک نفر استفاده کرده و بقیه استفاده نکنند، حقوق بقیه مردم نادیده گرفته شده است. با رعایت این موارد می توانیم زنجیره انتقال ویروس کرونا را متوقف کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1442

به "خبرنگاران فرماندار شوش به کرونا مبتلا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار شوش به کرونا مبتلا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید