خبرنگاران قهرمان اسبق دو سرعت دنیا مرزهای فاصله اجتماعی را جابه جا کرد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، تهران- خبرنگاران- یوسین بولت ستاره بازنشسته دو سرعت دنیا با انتشار تصویری از خود که با اختلاف چند گام نسبت به رقبا در حال عبور از خط انتها المپیک پکن است، با کپشنی هوشمندانه به سهم خود خواهان رعایت فاصله اجتماعی شد.

خبرنگاران قهرمان اسبق دو سرعت دنیا مرزهای فاصله اجتماعی را جابه جا کرد

تصویر منتشر شده از بولت که وی را در فینال دو 100متر المپیک 2008 نشان می دهد، به سرعت در فضای مجازی منفجر و 90 هزار بار بازنشر شد و بیش از نیم میلیون لایک خورد.

این تصویر مرد جاماییکایی را در حالی نشان می دهد که در حال عبور از خط انتها استادیوم بِردز نِست با رکورد دنیای آن موقع یعنی 9 ثانیه و 69 صدم ثانیه است؛ کسی که در لاین چهارم و در حالی که دو گام از رقبا جلوتر است به اطراف خود می نگرد.

ستاره اسبق دو و میدانی دنیا بار دیگر در دو 200 متر دنیا با ثبت رکوردی دیگر عنوان قهرمانی را به دست آورد و شادی دیگری را به سبک شادمانی خود در پکن انجام داد.

او در سال 2017 با هشت مدال طلای المپیک و رکورد دو 100 متر دنیا که در سال 2009 با 9 ثانیه و 58 صدم ثانیه به ثبت رساند، اعلام بازنشستگی کرد.

بولت 33 ساله مردم کشورش را ترغیب کرد تا در دوران پاندمی کرونا، قرنطینه خانگی را رعایت نمایند.

او که طرفدار باشگاه منچستریونایتد است، پس از بازنشستگی شانس خود را در فوتبال نیز امتحان کرد و به طور آزمایشی در باشگاه سنترال مارینرز استرالیا بازی کرد اما توافق نهایی با این باشگاه محقق نشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1284

به "خبرنگاران قهرمان اسبق دو سرعت دنیا مرزهای فاصله اجتماعی را جابه جا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قهرمان اسبق دو سرعت دنیا مرزهای فاصله اجتماعی را جابه جا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید