خبرنگاران چند خبر کوتاه از خراسان رضوی

به گزارش تور ارمنستان ارزان، مشهد- خبرنگاران- گازگرفتگی حین حفر چاه، جان باختن بر اثر سقوط از ارتفاع و معرفی گرانفروشان به تعزیرات حکومتی از جمله خبرهای کوتاه روز شنبه در استان خراسان رضوی است.

خبرنگاران چند خبر کوتاه از خراسان رضوی

معاون سازمان عملیات آتش نشانی مشهد گفت: چهار نفر حین حفاری چاه در روستای چلقی از توابع بخش رضویه این شهرستان دچار گازگرفتگی شده و جان باختند.

آتشپاد دوم محمد جواد سبحانی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: در این حادثه که شنبه شب به سامانه 125 اعلام شد فردی حین حفاری چاه برای مصارف کشاورزی دچار گازگرفتگی شد و چهار نفر دیگر که در محل حضور داشتند بدون استفاده از تجهیزات حفاظت فردی و عدم رعایت نکات ایمنی برای نجات وی وارد چاه شدند که همگی دچار گازگرفتگی و مسمومیت شدید گشتند.

وی ادامه داد: در این حادثه چهار نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر با مسمومیت شدید و شرایط جسمانی نامساعد در بیمارستان بستری شد.

یک پزشک رشتخواری براثر سقوط از ارتفاع جان باخت

رییس جمعیت هلال احمر رشتخوار گفت: یک پزشک به علت سقوط از ارتفاعات کفتردره در شهرستان خواف و شدت جراحات جان باخت.

سیدعلی حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: در پی اعلام مفقود شدن این پزشک رشتخواری که روز گذشته به همراه دوستان خود به کوهنوری در ارتفاعات کفتردره خواف رفته بود، موضوع در دستور کار نهاده شد.

وی ادامه داد: نیروهای امداد و نجات پس از 10 ساعت کوشش بی وقفه، جسم بی جان وی را که به علت سقوط از کوه جان باخته بود کشف و برای انجام تشریفات قانونی تحویل پزشک قانونی خواف دادند.

ارتفاعات کفتردره یکی از مناطق تفریحی و گردشگری در 45 کیلومتری خواف است.

91 پرونده تخلف گرانفروشی صنوف سبزوار به تعزیرات حکومتی ارسال شد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: طی یک ماه گذشته 91 پرونده تخلف احتکار و گرانفروشی اصناف این شهرستان به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

علی امیدبخش روز شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان سبزوار اضافه کرد: بیشترین تخلفات احتکار و گرانفروشی مربوط به واحدهای صنفی بهداشتی و آرایشی، فرآوردهای پروتئینی، لبنیاتی و مواد غذایی بوده است.

وی ادامه داد: طی این مدت، سه هزار و 200 فقره بازرسی از واحدهای صنفی سبزوار صورت گرفت که برای 91 واحد متخلف پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: میزان تخلفات این واحدها 14 میلیارد ریال است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1439

به "خبرنگاران چند خبر کوتاه از خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چند خبر کوتاه از خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید