خبرنگاران کانون پرورش فکری خراسان شمالی 21 کارگاه فعال آموزش مجازی دارد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، بجنورد- خبرنگاران- مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان خراسان شمالی گفت: باتوجه به شرایط کرونایی 21 کارگاه تخصصی آموزش مجازی ویژه بچه ها و نوجوانان در استان فعال شده است.

خبرنگاران کانون پرورش فکری خراسان شمالی 21 کارگاه فعال آموزش مجازی دارد

فرهاد آقابیگی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: آموزش قصه گویی و اجرا، نوشتن خلاق، خوش نویسی تحریری و نقاشی خلاق، نقاشی مقدماتی و نجوم، رباتیک، ستاره شناسی مقدماتی و صنایع دستی از جمله 21 کارگاه تخصصی زمستانه کانون در این استان است.

وی اضافه کرد: این کارگاه ها زیر نظر انجمن های تخصصی و دپارتمان مهارت های زندگی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان برپا شده و به وسیله آن امکان ارتباط مستقیم مدرس و هنرجویان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه این کارگاه های فرهنگی، هنری و ادبی به تمامی گروه های سنی خدمات می دهد، گفت: کارگاه های مجازی کانون در سطح ملی برنامه ریزی شده و شرکت کنندگان در این دوره ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن های کانون می شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان خراسان شمالی گفت: علاوه بر کارگاه های زمستانه تخصصی، دوره های آموزش بدون محدودیت زمان (برخط) نیز در قالب کارگاه های از پیش آماده شده از سوی استادان صاحب نام هر رشته ارائه می گردد.

وی توضیح داد: علاقه مندان با استفاده از دوره های بدون محدودیت زمانی کانون، می توانند پس از عضویت در پایگاه کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، دوره مورد نظر خود را انتخاب و فیلم هر جلسه را در زمان مورد علاقه خود مشاهده نموده و در صورت احتیاج، به صورت برخط (آنلاین) با مربیان ارتباط داشته باشند.

آقابیگی اضافه کرد: جدول زمان بندی و مشخصات دوره های آموزشی بچه ها و نوجوانان و اسامی مدرسان رشته های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، سواد مالی، مهارت های زندگی در پایگاه خبری کودک و نوجوان به نشانی kanoonnews.ir و پایگاه مجازی کانون به نشانی kpf.ir قابل دسترسی است.

وی با بیان اینکه فعالیت این کارگاه ها اواخر آبانماه شروع شده و تا به امروز 600 نفر عضو آن شده اند، اضافه کرد: فعالیت کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، در ایام کرونا دچار وقفه نشده بلکه پویاتر و پرنشاط تر از قبل فعالیت خود را در فضایی تازه و متفاوت به شکل مجازی برگزار نموده است.

خراسان شمالی 18 مرکز کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان شامل 9 مرکز ثابت و 9 مرکز سیار دارد که 11 هزار نفر در آنها عضویت دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1806

به "خبرنگاران کانون پرورش فکری خراسان شمالی 21 کارگاه فعال آموزش مجازی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کانون پرورش فکری خراسان شمالی 21 کارگاه فعال آموزش مجازی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید