خبرنگاران 5 واحد مسکونی در ورامین به دلیل نفوذ آب تخلیه شد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، تهران- خبرنگاران- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین گفت: در پی نفود آب زیر 5 واحد مسکونی در یک کوچه، کلیه این واحدهای مسکونی تخلیه و کوچه مسدود شد.

خبرنگاران 5 واحد مسکونی در ورامین به دلیل نفوذ آب تخلیه شد

جهت دریافت خدمات سقف آلاچیق چوبی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

محسن پارسا روز شنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: در پی اعلام شهروندان مبنی بر نشست زمین در کوچه امید خیابان دانشگاه آزاد ورامین، عوامل امدادی سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه نمود: در آنالیز انجام شده معین شد که به دلیل ترکیدگی لوله آب و نفوذ به زیر ساختمان ها، زمین نشست نموده و هر آن امکان تخریب ساختمان ها وجود دارد.

پارسا گفت: با توجه به احتمال ریزش ساختمان ها و بروز خسارت جانی، 5 واحد مسکونی مستقر در این کوچه تخلیه و ورودی آن نیز مسدود شد.

وی اضافه نمود: ساکناین این منازل در خانه اقوام و خویشاوندان اسکان داده شدند.

وی توضیح داد: خسارت وارد شده به تعدادی از این واحدهای مسکونی به حدی است که قابلیت سکونت در آن وجود ندارد و این واحدها باید تخریب و نوسازی شوند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین اظهار کرد: هم اکنون بنر اطلاع رسانی در ورودی این کوچه نصب شده و از ساکنان خواسته شده تا به دلیل احتمال ریزش ساختمان ها، از ورود به منازل خودداری نمایند.

ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1394

به "خبرنگاران 5 واحد مسکونی در ورامین به دلیل نفوذ آب تخلیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 5 واحد مسکونی در ورامین به دلیل نفوذ آب تخلیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید