خبرنگاران 600 خانوار در باغملک از شبکه گاز شهری بهره مند شدند

به گزارش تور ارمنستان ارزان، اهواز -خبرنگاران- معاون فرماندار باغملک گفت: با بهره برداری از یک طرح گازرسانی در این شهرستان در دومین روز از هفته دولت 600 خانوار از شبکه گاز شهری بهره مند شدند.

خبرنگاران 600 خانوار در باغملک از شبکه گاز شهری بهره مند شدند

جهت دریافت خدمات طراحی داخل ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

آرش حیاتی دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: پروژه گازرسانی به مناطقی از شهرستان باغملک که با اعتباری بالغ بر 66 میلیارد ریال از سال گذشته شروع شده بود، امروز به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: در این پروژه که 25 کیلومتر لوله گذاری انجام شد، 83 نقطه سکونت گاهی و کارگاهی تحت پوشش شبکه گاز طبیعی قرار گرفتند.

معاون فرماندار باغملک با اشاره به واگذاری هفت واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی در باغملک گفت: این منازل در نقاط مختلف شهرستان و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال ساخته شدند.

وی در سرانجام گفت: طرح بهسازی روستای چیدن باغملک نیز در دومین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید، اعتبار هزینه شده برای این پروژه سه میلیارد ریال بوده است.

شهرستان باغملک در شرق خوزستان واقع است و با شهرستان های رامهرمز و ایذه و مسجد سلیمان هم مرز است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1435

به "خبرنگاران 600 خانوار در باغملک از شبکه گاز شهری بهره مند شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 600 خانوار در باغملک از شبکه گاز شهری بهره مند شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید