ذوالفقارنسب: مشکل اصلی فوتبال، نبود مدیران شایسته است، امیدوارم انتخابات صحیح و منطقی برگزار شود

به گزارش تور ارمنستان ارزان، پیشکسوت فوتبال ایران اعتقاد دارد که مشکل اصلی این رشته، فقدان مدیران لایق و شایسته است که باعث شده فوتبال حال و روز خوشی نداشته باشد.

ذوالفقارنسب: مشکل اصلی فوتبال، نبود مدیران شایسته است، امیدوارم انتخابات صحیح و منطقی برگزار شود

بیژن ذوالفقارنسب در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره انتخابات فدراسیون فوتبال که روز 10 اسفند برگزار می شود، گفت: از پنج نامزد ریاست فدراسیون، دو یا سه نفر قابلیت حضور در رقابت را دارند. تعدادی از افراد واجد شرایط در خیلی از زمینه ها، به سلامت برگزاری انتخابات خوش بین نبودند و تمایلی به حضور در انتخابات نشان ندادند. در ادوار گذشته خیلی راحت برخی افراد را به ریاست فدراسیون فرستادند و امیدوارم این موضوع برای این انتخابات تکرار نشود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی با اشاره به قانون منع به کارگیری بازنشستگان بیان کرد: مدیران فدراسیون فوتبال معتقدند این فدراسیون، نهاد دولتی نیست و نباید این قانون در فدراسیون اجرا شود. اینها مسائلی است که باعث ایجاد بدبینی می شود. خیلی خوشحالم برخی جوانان نامزد شده اند و شایستگی لازم را هم دارند. این حق خانواده ورزش است و ورزشکاران باید امتیازات لازم را داشته باشند. نامزدها باید توان مدیریتی و برنامه داشته باشند.

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به شرایط تیم های ملی شرح داد: تیم ملی شرایط بحرانی دارد و چندین دوره است که تیم های پایه ما در آسیا به مقامی نرسیده اند. اینها به خاطر مسائل داخل فدراسیون فوتبال است. مدیران باشگاهی ما ضعیف و اکثراً دولتی هستند و آنچنان تبحری در کار ندارند. عمده ترین مشکل فوتبال کشور که به انتخابات مرتبط باشد را عدم مدیریت لازم نزد افراد نامزد می دانم. ضعف و مشکل اصلی در فوتبال کشور، نداشتن مدیران شایسته و لایق است که فوتبال را خوب و در سطح بین المللی اداره کنند.

ذوالفقارنسب در مورد شانس نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال و نیز این موضوع که گفته می شود مسئولان فعلی فدراسیون اقداماتی برای هدایت انتخابات به سمت برخی نامزدها انجام داده اند، اظهار داشت: امیدوارم فضا در روز انتخابات به گونه ای باشد که هر عضو مجمع، با اختیار خودش به فرد مناسب رأی بدهد. امیدوارم انتخابات صحیح و منطقی برگزار شود. مدیران فعلی فدراسیون فوتبال شانس زیادی برای دریافت آرا دارند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی درخصوص اینکه گفته می شود فوتبالی ها باید سکان مدیریت فدراسیون فوتبال را در دست بگیرند، گفت: در هیچ جای دنیا چنین اجباری وجود ندارد. در گذشته میشل پلاتینی در یوفا فعالیت می کرد که بازیکن بزرگی بود، اما به فساد اقتصادی متهم و از فعالیت های فوتبالی محروم شد. نباید به این صورت قضاوت کرد. بین نامزدهای فدراسیون افرادی هستند که سابقه مدیریت ورزشی داشته باشند.

افرادی چون علی کریمی بسیار باهوش هستند و معادلات بین المللی را می دانند. پیشکسوت فوتبال کشورمان ضمن بیان این جمله گفت: اگر آنها رأی بیاورند، می توانند مدیران لایقی کنار خودشان بیاورند و در فدراسیون از آنها کمک بگیرند. این مدیران باید حتماً برنامه و روابط اقتصادی قوی داشته باشند. اگر کارهای فدراسیون روی مدار سلامت پیش برود، شانس جوانان بالا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1800

به "ذوالفقارنسب: مشکل اصلی فوتبال، نبود مدیران شایسته است، امیدوارم انتخابات صحیح و منطقی برگزار شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوالفقارنسب: مشکل اصلی فوتبال، نبود مدیران شایسته است، امیدوارم انتخابات صحیح و منطقی برگزار شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید