رازقیان در اولویت حضور در انتخابی المپیک، اعزام کنارنگ منوط به مکاتبه با فدراسیون جهانی

به گزارش تور ارمنستان ارزان، با برگزاری جلسه کمیته فنی آب های آرام درباره نفرات اعزامی به مسابقات کسب سهمیه تصمیم گیری و برای بعضی مواد تایم ورودی معین شد.

رازقیان در اولویت حضور در انتخابی المپیک، اعزام کنارنگ منوط به مکاتبه با فدراسیون جهانی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، جلسه کمیته فنی اسلالوم با هدف انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک تشکیل شد. در این جلسه علیرضا سهرابیان رئیس، رضا صابونچی دبیرکل و کتایون اشرف، مسعود خدایاری و آریا جعفری اعضای کمیته فنی اسلالوم فدراسیون قایقرانی حضور داشتند.

بر اساس تصمیم کمیته فنی اسلالوم، اولویت اعزام به مسابقات کسب سهمیه با توجه به شرایط و آنالیز نتایج مسابقات با رکسانا رازقیان در ماده کایاک بانوان است و اعزام محمدمهدی کنارنگ نیز در کانوی مردان منوط به کسب نتیجه مکاتبات اجرا شده با فدراسیون دنیای در رابطه با TIP خواهد بود.

رئیس فدراسیون قایقرانی در این جلسه گفت: خدا را شکر با مدیریت هزینه که صورت گرفته، برای اعزام هیچ مشکل بودجه ای نداریم، اما ترجیح ما این است که هزینه برای نفراتی انجام گردد که شانس کسب سهمیه دارند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

علیرضا سهرابیان ادامه داد: جلسه کمیته فنی با این هدف برگزار می گردد که از نظر تکنیکی مباحث را دنبال و بهترین تصمیم را بگیریم.

وی با اشاره به مسابقات پیش رو گفت: شرایط پیش آمده کار را کمی سخت کرد، اما تا حدی از این موقعیت استفاده کردیم و اکنون پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و لیگ برای نفرات اعزامی تصمیم می گیریم.

جلسه کمیته فنی آب های آرام برگزار گردید

جلسه کمیته فنی آب های آرام به ریاست علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی درباره نفرات اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک تصمیم گیری شد.

براساس نظر اعضای کمیته فنی آب های آرام قایقرانان حاضر در اردو برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ملزم به حضور در تست انتخابی فروردین ماه هستند. اعضای کمیته فنی تصمیم گرفتند تنها نفراتی که شانس کسب سهمیه دارند، به مسابقات اعزام شوند.

براین اساس نفر برتر مواد کایاک یک نفره 500 متر بانوان، کایاک یک نفره 1000 متر آقایان و کانوی یک نفره 1000 متر آقایان به تایلند اعزام می شوند. برای بقیه مواد تایمی ورودی معین شد و قایقرانان در صورت کسب این تایم در تست انتخابی، به مسابقات اعزام خواهند شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

در کانوی دو نفره 500 متر بانوان زمان 2:02.99 دقیقه، در کایاک یک نفره 200 متر بانوان زمان 41.99 ثانیه، در کانوی یک نفره 200 متر بانوان زمان 49.99 ثانیه، در کایاک دو نفره 1000 متر آقایان زمان 3:20.99 دقیقه و در کایاک 200 متر آقایان زمان 35.99 ثانیه معین شده است که قایقرانان حاضر در اردو در صورتی که بتوانند این تایم را در تست انتخابی فروردین ماه کسب نمایند، به مسابقات اعزام خواهند شد.

در بخش پاراکانو نیز در پنج ماده که قایقرانان شانس کسب سهمیه دارند تایم ورودی معین شد. در KL1 بانوان زمان 1:10.99 دقیقه، در KL2 بانوان زمان 56.99 ثانیه، در VL2 آقایان زمان 55.99 ثانیه، در KL1 آقایان زمان 54.99 ثانیه، در KL3 آقایان زمان 43.99 ثانیه و در KL2 آقایان زمان 46.99 ثانیه تایم معین شده جهت تست انتخابی تیم ملی در فروردین ماه برای نفرات حاضر در اردوست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1927

به "رازقیان در اولویت حضور در انتخابی المپیک، اعزام کنارنگ منوط به مکاتبه با فدراسیون جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رازقیان در اولویت حضور در انتخابی المپیک، اعزام کنارنگ منوط به مکاتبه با فدراسیون جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید