راه اندازی کمپ های گردشگری عشایری در دستور کار معاونت گردشگری کشور

به گزارش تور ارمنستان ارزان، معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، در حال پیگیری تدوین دستورالعمل راه اندازی کمپ های گردشگری عشایری است.

راه اندازی کمپ های گردشگری عشایری در دستور کار معاونت گردشگری کشور

لیلا اژدری مدیرکل دفتر همکاری و توافق های ملی گردشگری،وقوع اتفاقات خوب در صنعت گردشگری را نوید داد و بیان نمود: ما در حوزه تنوع محصول دو دستورالعمل را در دستور کار داریم؛ یکی از این دستورالعمل ها مربوط به کمپ های گردشگری عشایری است.

او اضافه کرد: امیدوارم ما دستورالعمل کمپ های گردشگری عشایری را نهایتاً برای انتها تابستان مصوب و به استان ها ابلاغ کنیم تا مجوز گردشگری عشایری صادر گردد.

مدیرکل دفتر همکاری و توافق های ملی گردشگری گفت: تعیین شاخص روستا های هدف گردشگری یکی دیگر از برنامه های قرار گرفته در دستور کار معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به حساب می آید.

این امر در یک کارگروه تخصصی ملی آنالیز و مراحل کارشناسی آن طی می گردد.

اژدری ادامه داد: ما پس از نهایی شدن دستورالعمل تعیین شاخص روستا های هدف گردشگری، یک ارزیابی از روستا های کشور خواهیم داشت تا بتوانیم از میان لیست 500 تایی موجود که البته با توجه به تغییر های تقسیمات کشوری احتیاج به بازنگری دارد، چند روستای هدف گردشگری را به فهرست خود اضافه کنیم.

او از کوشش معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای نهایی کردن بحث مراکز گردشگری دریایی اطلاع داد و اظهار کرد:

کارگروه های رسیدگی به این موضوع به زودی تشکیل می شوند و این کارگروه های تخصصی با همکاری سایر وزارتخانه ها و سازمان های مربوط دستورالعمل صدور مجوز برای فعالیت مراکز گردشگری دریایی را تنظیم و تدوین خواهند کرد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1429

به "راه اندازی کمپ های گردشگری عشایری در دستور کار معاونت گردشگری کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی کمپ های گردشگری عشایری در دستور کار معاونت گردشگری کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید