طراحی تراکت: رزاق پور: برای دفاع از اعتبار و نام تراکتور می جنگیم، دلیلی ندارد از النصر بترسیم

به گزارش تور ارمنستان ارزان، مدافع چپ تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد، این تیم در ملاقات مقابل النصر عربستان برای دفاع از اعتبار و نام تراکتور خواهد جنگید.

طراحی تراکت: رزاق پور: برای دفاع از اعتبار و نام تراکتور می جنگیم، دلیلی ندارد از النصر بترسیم

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

ابوالفضل رزاق پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیمش در آستانه بازی برابر النصر عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: شرایط تراکتور طوری است که همه از آن باخبر هستند و ما روزهای پرالتهابی را پشت سر گذاشتیم. مهمترین مسئله بسته بودن پنجره نقل وانتقالات بود که این اجازه را نداد تراکتور بازیکن تازه جذب کند و از طرفی ما نسبت به فصل گذشته تعداد زیادی از بازیکنان را از دست دادیم. با این حال تمام هدف ما این است که امشب بازی خوبی را از خودمان به نمایش بگذاریم.

وی در خصوص جدایی فراز کمالوند از تراکتور و حضور فیروز کریمی در این تیم، توضیح داد: من بازیکن هستم و طبیعتاً نباید در خصوص کادر فنی صحبت کنم. در حال حاضر راهنمایی تیم بر عهده آقا فیروز است و بچه ها با تفکرات این مربی آشنا هستند، چون ما در فصل گذشته در چند بازی با این مربی کار کردیم و حالا هم کوشش می کنیم تا خواسته های کریمی را در تمرینات و زمین مسابقه به برترین شکل ممکن انجام دهیم.

رزاق پور در واکنش به اینکه خیلی ها برای تراکتور شانس زیادی در این مسابقه قائل نیستند، توضیح داد: ما به این مسائل توجه نمی کنیم و فوتبال ورزشی است که هیچ وقت نمی توان نتیجه را پیش بینی کرد. وقتی بازی آغاز می گردد شانس برد هر دو تیم برابر است و مطمئن باشید ما در این مسابقه تا آخرین توان مان می جنگیم تا از اعتبار و نام تراکتور دفاع کنیم.

مدافع چپ تیم فوتبال تراکتورسازی در سرانجام توضیح داد: طرفداران تراکتور به خوبی می دانند که تیم در این مدت چه شرایطی داشته است و طبیعتاً اوضاع ما با النصر قابل قیاس نیست، ولی اطمینان داشته باشید که در زمین مسابقه کوشش خواهیم کرد تا برترین عملکرد ممکن را از خودمان به نمایش بگذاریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2144

به "طراحی تراکت: رزاق پور: برای دفاع از اعتبار و نام تراکتور می جنگیم، دلیلی ندارد از النصر بترسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی تراکت: رزاق پور: برای دفاع از اعتبار و نام تراکتور می جنگیم، دلیلی ندارد از النصر بترسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید